Gå til innhold

Væske i eggledere! Fra tidligere tulla

Anbefalte innlegg

Gjest tulla/gamle

Hei jeg ser noen har reservert mitt "gamle" nick, men jeg kan nok en gang bytte...

Vil bare avklare at det var jeg som følger opp mine tidligere innlegg ang. tette eggledere.

Til dere som ønsker skikkelig info om dette emnet, søk: "hydrosalpinx" (eller g i enden av ordet..) på www.yahoo.com, evt. saktosalpinx

Her kan dere flere plasser lese at UL kan lyve om tilstanden på utvidede eggledere som kan inneholde væske.

Dersom dere leser på sidene til amerikanske forhold og IVF kan dere trekke deres egne konklusjoner.

Husk at i IVF-verden er det meget forskjellige oppfatninger om ting.

I Organon sine brosjyrer står det også at det k a n ses fra UL.

Lykke til Pus! Uansett operasjon eller ei!

hilsen

"gamle tulla"

Fortsetter under...

Gjest NN akkurat nå

hei tidligere tulla/gamle.

Det er jeg som lånte nicket ditt nedenfor, for jeg ville ikke bruke mitt vanlige nick. Jeg har ikke reservert det, så det kan du bare bruke, for jeg vil bruke mitt egenlige nick til vanlig. Men av og til vil man være litt anonym :-)

Så du er hjertelig velkommen til å bruke tulla nicket ditt. Jeg viste ikke at det var en som brukte det....sorry

Ha en flott dag :-)

Gjest (ikke undertegnet)

hei tidligere tulla/gamle.

Det er jeg som lånte nicket ditt nedenfor, for jeg ville ikke bruke mitt vanlige nick. Jeg har ikke reservert det, så det kan du bare bruke, for jeg vil bruke mitt egenlige nick til vanlig. Men av og til vil man være litt anonym :-)

Så du er hjertelig velkommen til å bruke tulla nicket ditt. Jeg viste ikke at det var en som brukte det....sorry

Ha en flott dag :-)

Takk for innlegget ditt:-)

Ja, jeg må ærlig innrømme at jeg er meget frustrert over de forskjellige teoriene rundt dette problemet.

Selv mistenker jeg at det kan ha vært en negativ faktor ved mine forsøk, har jo tross alt hatt heelt perfekte egg hver eneste gang. Og da synes jeg det er veldig rart at jeg ikke har lykkes å bli gravid på hele 4 forsøk med så gode forutsetninger.

MEN, jeg får vel stole på legen her i Norge når hun sier at det ikke væsken i seg selv som gjør skaden, men mengden. Og da skal det så mye væske til at man ville sett væska ved UL.

Men takk for opplysningene, jeg får bare prøve igjen, har jo bestilt 3 forsøk , så jeg kan jo alltids prøve meg en gang til før vi ev. gjør noe krumspring i form av en operasjon. Men hvem skal henvise meg da tro? Håper de danske legene kan gjøre det, har ikke råd til noen privat lapraoskopi akkurat!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...