Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For et år siden innledet jeg et forhold med ei vennine. Vi hadde kjent hverandre i godt over to år og pratet om alt i livet. Jeg er 26 og hun er 29 og gift.

Så aldri sett på henne med nysgjerrighet for sex, men på en hyttetur pratet vi mye om å kysse jenter og ingen av oss hadde noen gang gjort akkurat det. Vi kysset dypt og lenge. Jeg oppdaget at jeg ble opphisset av henne og at det å kline med ei som kysset på samme måte var en herlig opplevelse.

Jeg stoppet der, viste at jeg ikke ville klare å holde meg unna mye lenger. Ett par dager etterpå snakket vi om det og jeg innrømmet min sjokkerende oppdagelse, og hun sa at hun ikke husket mye av følelsen pga vinen. Hun ville kjenne etter denne gangen og vi klinte igjen. Denne gangen fortsatte vi bare. Vi tok på hverandre og vi var begge så opphisset at vi ikke klarte å stoppe. Vi endte med å ha den beste sex noen gang, og da var forholdet i gang. Vi hadde sex ukentlig i over et halv år. Mannen hennes viste alt om forholdet vårt og var mer enn begeistret.

Vi har snakket mye om det og aldri vært flaue for det vi har delt. Og personlig må jeg si at denne opplevelsen har vært til stor hjelp for meg seksuelt også i forhold til menn. Min forståelse av menns kåthet har økt siden jeg selv oppdaget hvor sexy en kvinne kan føles.

Tenkte bare jeg ville dele noe av denne opplevelsen med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47688-elskerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...