Gå til innhold

Fantaserer om sex med en annen gutt!

Anbefalte innlegg

Gjest Er dette naturlig

Heisann. jeg er en 20 år gammel gutt som nå har vært sammen med samme jenta i tre år, og vi har det kjempefint.

Men jeg så lenge jeg kan huske fantasert om å ha sex med en annen gutt. Det hender at jeg henter ned bilder av gutter som har sex, og dette kan hisse meg opp voldsomt.

Er det uvanlig at gutter har fantasier om andre gutter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47707-fantaserer-om-sex-med-en-annen-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn tenner ikke normalt på andre menn, men_noen_ menn gjør vel det. Hvor vanlig det er aner jeg ikke, men jeg synes ikke det spiller noen rolle. Fantasier er fantasier - det skader ingen. Skulle du ha lyst til å prøve det ut, er det heller ingen andre en deg, kjæresten og den involverte som har no med det å gjøre uansett. Og om 1000 eller 10 000 personer har de samme lystene som deg - det gjør da ingen forskjell. Du vil fortsatt være den du er.

Tror ikke det er vanlig blant heterofile gutter. Du er nok bisexuell, eventuelt homse.

Kanskje du kommer ut av skapet om noen år. Mange som ikke vet, eller tør å innse, at de faktisk er homser.

Kjenner noen jenter som er lesbiske, samt en homse, og ting tok tid med dem også.

Ja, du er nok homse når alt kommer til alt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...