Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var ikke så ille som jeg gruet meg til :-) Men behagelig var det ikk! Gjorde litt vondt noen ganger. Men helt greit... Når jeg fikk beroligende ble jeg overasket over hvor fort den funka! Jeg kikket bort på sykepleieren og spurte om den virket med en gang?? Ja, sa hun. WHOW sa jeg :-))

Men jeg begynte å gråte... jeg gråt og gråt. Hun sa det var ikke uvanlig. Det beroligende gjør at man slipper taket, og jeg har jo holdt litt inne da.

Og når jeg var tilbake på "sengerommet" kom sykepleieren innom, og jeg klarte ikke si et ord. Tårene bare rant og rant.

Samboer satt og holdt meg i hånda hele tiden, og det ville jeg ikke vært foruten!

Når smertestillende forlot kroppen, fikk jeg veldig vondt. Og det har jeg enda!!! Det går greit så lenge jeg ligger stille. Men når jeg reiser meg og skal gå!! Fytti pyton! Føles som om hele underlivet skal ramle ut. Det gjør vondt *AU*

Men jeg skal vel ikke klage?? Det er jo verdt det :-)

Det ble forresten 6 egg :-)

Ringte inn idag, og 5 egg er befruktet.

Innsetting blir lørdag kl 11.00

Spennende :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47708-s%C3%A5nn-gikk-egguttaket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hjelpelös

Godt å høre at alt gikk bra becca. Du skal se det er 5 førsteklasses egg som er blitt befruktet.

Lykke til med innsettingen!

Hei Becca72.

Ja, nå er du gjennom det verste. Selv fikk jeg full narkose, så jeg var helt borte. Nå venter vi spent på oppdatering om innsettingen. Du skal se at det er nok 5 toppegg du har fått.

Lykke til videre.

Hilsen

Hei Becca72

Endelig oppdatering fra deg. Jeg har vært så spent. Så flott at 5 er befruktet da. Dette går nok veien skal du se!!!

Stakkers deg som har vondt, men trøsten får være at nå blir det barn!!

Ønsker deg lykke til , og håper smertene gir seg over natten..

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...