Gå til innhold

i morgen er ikke kjæresten min jomfru lenger:)

Anbefalte innlegg

...For imoregn har vi bestemt at vi skal gjøre det:) Jeg har gjort det en gang før, og han er litt lei seg fordi han gjerne ville vært min første. det ønsker jeg også! Men min første gang gjorde så vondt at jeg håper det blir bedre denne gangen.

Han er så snill og omtenksom, sier at jeg må si ifra viss jeg ombestemmer meg, at vi skal ta alt med ro....jeg vet jeg vil gjøre det med ham.

Hmmm...gleder meg til i morgen. Viss noen har noen tips og komme med er jo det fint:)

Fortsetter under...

Gjest Vær-80

Ikke min kjæreste heller.Jeg har lenge villet,men han har vært mer tilbakeholden.Selv har jeg kun hatt sex 2 ganger tidligere,for mange år siden.Og det var ikke helt det store,så klart jeg gleder meg nå.Han er nydelig,men det må poengteres at det ikke bare er det ytre jeg er ute etter.Han er altfor verdifull til det:)

Fortell hvordan det gikk m deg/dere da.

Håper det ble en herrrlig nytelse!!!!!!

-Kunne gjerne trengt noen tips,ja..

Klem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...