Gjest Vanessa1 Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei Avn. Jeg har gått på spray nå i 4 dager nå. Mine bivirkninger er bare litt blodsmak i munnen etter jeg har tatt sprayen. Jeg har nesten ventet på hodepine fordi jeg har lett for å få migrene, men den har ikke vist seg heldigvis. Faktisk i går så tenkte jeg at jeg var heldig som ikke hadde noe humørsvingninger, men dette skulle jeg ikke gjort fordi senere på dagen så gikk jeg i oppløsning. Bare gråt og gråt. Også kom jeg hjem til mannen min som bare bablet om likningsoppgjøret (jeg har til og med fått baksmell på 32 000,-).Veldig hyggelig #&$!!!! Som om jeg ikke har nok å betale på!!! Når det gjelder utbruddet i går så vet jeg ikke om det skyldes sprayen egentlig, det kan være at jeg er overarbeidet. (jobber på sykehuset, som ikke akkurat er noe latmannsjobb...) Tenker også med gru på at om jeg får humørsvingninger med sprayen hvordan vil jeg da bli når jeg tar sprøyter?? En vandrende hormonbombe som ønsker alle pasientene til .................. (huff, nei det var stygt sagt, jeg er egentlig en veldig omsorgsfull altså). Jeg har lest dine tidligere mailer og det ser faktisk ut som vi skal ned til Maigaard på nesten samme dato ) Vi kan jo holde kontakten om du vil, kanskje utveksle e-mail? Når skal du begynne på sprøyter? Jeg skal begynne 23 april dersom jeg får mensen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47746-avn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
avn Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei igjen !! Ja dette er og blir spenende. Det er nesten farlig hvor høye forventninger jeg har. Dersom det skulle gå galt blir vel veien ned i kjelleren lang............Men jeg tenker alltid posetivt, helt til jeg får en på tryne. Lærer vist aldri Det hadde vært veldig hyggelig med mail. Adressen er : [email protected] Kommer mensen som planlagt starter jeg på spray 22! Så dette blir et kappløp til DANMARK )) Snakkes plutselig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47746-avn/#findComment-181859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.