Gå til innhold

Jeg forstår ingenting.....19 egg?!?!?

Anbefalte innlegg

Gjest afrodite

Hei igjen!

Sitter fortsatt her i Århus, og er så stiv og støl i underlivet. Går som en gammel kjerring. Grøss og gru!

I går var det egguttak, hadde grudd meg veldig i forkant pga at sist gjorde det veldig vondt. Denne gang var det Karsten som skulle ta ut eggene. Fikk litt ekstra beroligende og ble rent salig.

Jeg hadde ikke store håp da jeg sist fikk ut bare 5 egg - og Blakstad trodde at pga alderene min ikke produserte så mange lenger.

Det første Karsten sier er at her skal vi få ut 15 egg ivertfall. Hjelp tenkte jeg da. Sykepleieren som var med sist var med nå også, og det var det god hjelp i. Da vi passerte 5 egg så smilte hun og sa nå tok vi rekorden fra forrige gang. Etter hvert som laboranten ropte og telte egg ble jeg mer og mer overrasket. Hun stoppet til slutt på 19 egg?!?!? Ha, Bladkstad jeg produserer egg likevel jeg da. Kan akupunktøren ha gjordt noe?? Gemalen sin kvalitet hadde også gått litt oppover, han har også v'rt innom akupunktur.

Nå krysser jeg fingrene for at eggene befrukter seg flott. Håper at jeg får noen i fryseren også.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47814-jeg-forst%C3%A5r-ingenting19-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Så flott!!

Det synes jeg var godt å høre, for jeg har litt angst for at jeg ikke skal få ut noen egg neste gang. Hadde 4 ved siste forsøk! Men det er godt å høre at det kan bli så mange flere!!!

Håpe det går bra videre og at du også kan få noen i fryseren!

Hilsen HC

Så utrolig deilig!!! Aldri fått ut i nærheten av så mange jeg, blir nesten misunnelig på dine utrolige gro forhold!!!!

Hygg dere nå - bor dere på et bra sted? Det som kanskje kan være gøy hvis du ikke er for støl, er å ta en tur til Grenå, hvor de har et stort akvarium med blant annet haier! Ellers er jo Århus en deilig by.

Krysser fingre for mange i fryseren også!

klem fra

Annonse

Har gratulert deg før jeg, men her kommer det igjen:

G R A T U L E R E R - vennen!!!!!!!!!!!!!

Nå venter jeg spent på om hvor mange som kommer seg i frysen, selv om vi er enige om at dere ikke kommer til å få bruk for det (om ikke det skulle være ønskelig om et par år)

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...