Gå til innhold

Hvis dol var gruppeterapi eller et klasserom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Godt spørsmål. Jeg tror det er flere personer involvert, som muligens ikke vet om verken hverandre eller hva de er med på. Edward Bernays refererer ihvertfall til dem som "The inner cabinet" i boken "Propaganda" (1928) : https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.275553/page/n7/mode/2up

Er det de tre vise menn eller den eldre garde? 

Anonymkode: 94279...692

Kashmir skrev (36 minutter siden):

Faktisk så har jeg en stemmeskade som gjorde det vanskelig for meg å snakke høyt. Jeg gikk til stemmepedagog for å øve opp stemmen, mem høylytt er jeg fremdeles ikke. Jeg blir hørt likevel når vi er et visst antall samlet. 

Nei har ikke hørt den. Er det sånn du tenker om meg? 

psykedeliker skrev (15 minutter siden):

Godt spørsmål. Jeg tror det er flere personer involvert, som muligens ikke vet om verken hverandre eller hva de er med på. Edward Bernays refererer ihvertfall til dem som "The inner cabinet" i boken "Propaganda" (1928) : https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.275553/page/n7/mode/2up

Hva skal de finne ut da? 

Annonse

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jo, men da må du ansette meg som kursholder. Eller sørge for at jeg får komme i gruppeterapi. 🎭

Ja da får du rollen som gruppeleder fra nå. Jeg vil gjerne høre hva du har å si. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei har ikke hørt den. Er det sånn du tenker om meg? 

Når du må understreke at ingen er "din type" så er det en grunn. Jeg tror ikke at det handler om at du er så høy på deg selv da. Det var litt humor, men det var ikke morsomt. 

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Når du må understreke at ingen er "din type" så er det en grunn. Jeg tror ikke at det handler om at du er så høy på deg selv da. Det var litt humor, men det var ikke morsomt. 

Men jeg er ikke helt sikker på hvem jeg er eller hvordan jeg oppfattes. 

Annonse

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Gjerne det. 

Hadde valgt stolen rett nærmest døren, så hadde jeg observert gruppen en etter en. Undersøkt alle fra topp til tå og muligens etter deg tatt ordet. Hadde det kommet flere til eks de tre vise menn hadde jeg sett ned i gulvet 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde valgt stolen rett nærmest døren, så hadde jeg observert gruppen en etter en. Undersøkt alle fra topp til tå og muligens etter deg tatt ordet. Hadde det kommet flere til eks de tre vise menn hadde jeg sett ned i gulvet 

Hm. Hvorfor hadde du sett ned i gulvet? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...