Gå til innhold

Øm i eggstokkene etter AIH2

Anbefalte innlegg

Gjest Katrinekf

HEI!! Er ei jente på 23 år.. Har nå endelig kommet meg inn på RH til alt. behandling føre IVF. Fikk AIH2 på tirsdag. Har gått på pergotime kur og satt eggløsningssprøyten profasi på søndag. Insemineringen skjedde tirsdags kveld. Har siden tisdag hatt "Menssmerter" hele tiden. De går over om jeg setter meg ned, og slapper av... Er det normalt ved en slik behandling? KOmmer det av Profasi? Trenger hjelp!!! I tillegg lurte jeg på om det går ann å ta paracet ved slike smerter? Er det farlig om jeg er så heldig å ha blitt gravid? "Heldigvis" har jeg brekt storetoa så jeg er sykemeldt... Så jeg tar livet med ro!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47826-%C3%B8m-i-eggstokkene-etter-aih2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...