Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 år som nettopp har begynt å bruke Yasmin p-piller, jeg er vel halvveis på brettet nå. Har tidligere brukt Trionetta, men sluttet etter et par måneder fordi jeg ble mye kvalm og spydde av den, og deretter gikk det et par måneders opphold før jeg byttet til Yasmin (har selvfølgelig brukt kondom i den tiden da). Så da jeg fikk mensen igjen tok jeg Yasmin fra første menstrasjonsdag, og har nå tatt den på ca samme tid i 14 dager, +/- fire timer kan jeg tenke meg. Så er det det at idag har jeg blødd litt, det er jo såklart ikke mensen enda, så er det det man kaller mellomblødninger? Som egentlig er ganske normalt......?? Ble jo livredd da jeg merka det først, men jeg har jo lest i det pakningsvedlaget at det ofte skjer i de første månedene, men det skjedde ikke da jeg brukte Trionetta.. Så jeg er vel ikke gravid eller noe sånt pga dette her??

Håper på beroligende svar da ihvertfall, om at dere har opplevd det samme også!=)

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47881-hjelp-bl%C3%B8dning-med-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Akuratt det samme skjedde med meg, men det var ikke noe farlig! Værtfall ikke merka noe enda, og det er flere mnd siden, så da spørs det om det var noe farlig:)

MEN, er du usikker, oppsøk for all del legen din! Kanskje han/hun vet årsaken til blødningene dine og dermed berolige dg om at det ikke er noe galt.

Går man rundt og er redd for at det er noe galt hele tiden, vil det gå utover både humøret, for ikke å si sexlivet.. :)

Better safe than sorry!!

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...