sona Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei! Jeg starter med spray 18/4 men i dag kom det menslignende blødninger. Kan det være mens? Og hvis det er mens kan jeg starte med spray eller må jeg vente 21 dager til. Har noen opplevd noe lignende? Håper noen kan svare meg. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47923-mens-1-uke-f%C3%B8r-spraystart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krepsen30 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei Sona! Du skrev at du begynte på spray 18.04.02 men jeg får tro du mener nøyaktig en måned før - siden 18.04 ikke har vært ennå! Jeg opplevde det samme, eller noenlunde det samme. Jeg sendte inn østradiol prøve etter 5 uker med spray, men nivået var altfor høyt - dvs. jeg hadde eggløsning. Nå har jeg fått nye medisiner og mestruasjonen på nytt, så det hele måtte ikke avbrytes for min del, heller forlenges. Legen trodde at Suprecur medisinene var "dårlige". Jeg skulle etter oppsatt plan, vært på egguttak i dag men jeg fikk menstruasjonen i går og skal ta ny østradiol prøve i morgen. Forhåpentligvis er den prøven bra slik at jeg får sprøytestart på torsdag og egguttak om 14 dager fra idag! Ved hvilket sykehus tar du forsøket, og er det vanlig for dere å levere inn østradiolprøve? Håper du fikk svar SONA og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47923-mens-1-uke-f%C3%B8r-spraystart/#findComment-183946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sona Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Hei Sona! Du skrev at du begynte på spray 18.04.02 men jeg får tro du mener nøyaktig en måned før - siden 18.04 ikke har vært ennå! Jeg opplevde det samme, eller noenlunde det samme. Jeg sendte inn østradiol prøve etter 5 uker med spray, men nivået var altfor høyt - dvs. jeg hadde eggløsning. Nå har jeg fått nye medisiner og mestruasjonen på nytt, så det hele måtte ikke avbrytes for min del, heller forlenges. Legen trodde at Suprecur medisinene var "dårlige". Jeg skulle etter oppsatt plan, vært på egguttak i dag men jeg fikk menstruasjonen i går og skal ta ny østradiol prøve i morgen. Forhåpentligvis er den prøven bra slik at jeg får sprøytestart på torsdag og egguttak om 14 dager fra idag! Ved hvilket sykehus tar du forsøket, og er det vanlig for dere å levere inn østradiolprøve? Håper du fikk svar SONA og lykke til! Takk for svar Krepsen! Jeg har ikke startet med spray enda. Skal starte med Suprecur 18/4. Og er redd at forsøket må utsettes pga blødninger! Det er bare 2 uker siden siste menstruasjon og kan ikke kjønne hva som skjedde. Det er ikke vanlig med østradiol prøve hos Maigaard hvor vi tar forsøket. Lykke til med forsøket. Håper det blir deres tur denne gangen. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47923-mens-1-uke-f%C3%B8r-spraystart/#findComment-184407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.