Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Kanskje ! :-) Det er vel ikke å anbefale å sitte i kantina og analysere form og størrelse på venusberget til alle damene, og det er ikke sikker at du får kjenne eller se heller. Hi-hi men du kan jo spørre ? 0 Siter
naiv Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Helt riktig, har sett det:-))) Det er ganske flott å se, noe sånt kan enn jo ikke se seg mett på:-))) Huttetu!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Har du hørt om å være litt diskre??? Hehe, jeg er da såpass dannet at jeg ikke nistirret på dette, selv om jeg har veldig lyst:-)) Bare stjålne diskre blikk her i gården:-). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Hehe, jeg er da såpass dannet at jeg ikke nistirret på dette, selv om jeg har veldig lyst:-)) Bare stjålne diskre blikk her i gården:-). JA selvfølgelig! knapt nok det vel! he.he.. 0 Siter
Gjest kaaare Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Hei! Tror det er når kjønnsleppene er litt store,og at det er vanskelig å komme til med penisen,ihvertfalld et jeg har hørt.Det er jo flatmus og bollemus,bollemus er visst det som er mest positiv...har jeg nå hørt da:) Feil.... bollemusa har ingenting med kjønnsleppenes størrelse å gjøre. Bollemus er det når partiet OVER kjønnsleppene, buer litt ut, som en "bolle", altså at venusberget får en bue som syns gjennom truse/bikini når jenta enten ligger eller står med bena samlet. Sexy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.