Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lurer på om dama mi er utro..vi bor ikke sammen..jeg skulle komme til henne på onsdag, men så sa hun at hun hadde så mye å gjøre fordi ungen hadde bursdag dagen etterpå noe som ikke stemmer hun laget ikke kake engang..vi har bare vært sammen 1 måned..og i dag skulle jeg til henne men så sa hun at hun var så trøtt tilo med at hun sov...jeg begynte å lure litt og kjørte forbi huset..der var det lys og tv sto på..sendte en melding og spurte om hun var våken men da svarte ikke hun på meldingen..hun sov liksom..noe som ikke var sant hun så på tv...vet jeg virker paranoid..men jeg lurte på om det er ok og konfrentere henne med det? spørre henne rett ut om hun er utro?eller skremmer jeg henne bare vekk da..føler seg forfulgt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47945-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest comsys

Hun behøver vel ikke være utro selv om hun ikke vil møte deg hver kveld. Masende og mistroende menn er kjipt...

Tror du dramatiserer saken en smule her.

For å være slem, så funker ikke komunikasjonen her. Å påstå at dama er utro for at hun ikke vil ha besøk i blandt, er en tanke dramatisk. Er helt normalt at ei jente med unger og slikt blir sliten. Og ikke bestandig er så intresert i besøk. Dersom du står på døra til en hver tid, og har lyst på en bit av kaka, så har du nok kommet feil sted. Er sikkert greit for deg selv å ta en tur for å se om hun virklig er der hun er. Men dette er faktisk ting du aldri nevner for noen andre.

Enkelte ganger trenger en bare tid for seg selv, men like vel ikke tøff nok til å si i fra om det. Det gjør ikke bedre for deg selv eller henne at den første tanken er at hun er utro. Har du misstanker til det, så nevn for all del ikke noe før du er sikker.Gi henne noen dager til seg selv. Tenk litt på hennes hverdag med unger som maser... da trenger hun faktisk den kvelden/dagen for seg selv, der hun kan se tv og ha litt kvalitets tid for seg selv. Den dagen det stårfremmede biler i tunet, og meldingene tikker inn på telefonen. Da tror jeg at jeg ville sett det på en litt annen måte. Men så lenge du har med alenemødre (ja jeg vet at det er slemt sakt)¨å gjøre, så må du faktisk regne med at du ikke kommer først i køen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47945-utro/#findComment-182670
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...