Gå til innhold

Utvidende hvitt sår/flekk bak i hlsen. Vanlig halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.50):

Hei. Noen som vet om dette er vanlig halsbetennelse eller hva flekken på venstre kan være?

Har hatt veldig vond hals i en uke nå og har utviklet seg et sår/flekk av noe slag på venstre side.

Den startet veldig liten og blir større hver dag.

20240302_192448.jpg

Ekspander  

For meg ser det ut som streptokokk infeksjon. Har du feber eller nedsatt allmentilstand? 

Anonymkode: f8637...b78

AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 18.53):

For meg ser det ut som streptokokk infeksjon. Har du feber eller nedsatt allmentilstand? 

Ekspander  

Ingen feber tror jeg og føler meg grei utenom at det gjør veldig vondt i øret på samme side som såret

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.54):

Ingen feber tror jeg og føler meg grei utenom at det gjør veldig vondt i øret på samme side som såret

Ekspander  

Har du vært til legen? 

AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 18.55):

Har du vært til legen? 

Ekspander  

Er student og bor langt hjemmeifra (der jeg er folkeregistrert) så det koster veldig mye og har dessverre ikke tid til å dra :(

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.56):

Er student og bor langt hjemmeifra (der jeg er folkeregistrert) så det koster veldig mye og har dessverre ikke tid til å dra :(

Ekspander  

du kan bare bytte fastlege til noen i nærdistriktet.

Anonymkode: 38d78...f1a

Annonse

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.56):

Ekspander  

Du kan konferere med lege på nettet via video konsultasjon? Jeg vil råde deg til det ettersom du har hatt halsvondt i en uke. 

AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 18.58):

du kan bare bytte fastlege til noen i nærdistriktet.

Ekspander  

Ville det vært innenfor å dra til legevakten? Er en rett vedsidenav der jeg bor. Om det kanskje er enklere

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.59):

Ville det vært innenfor å dra til legevakten? Er en rett vedsidenav der jeg bor. Om det kanskje er enklere

Ekspander  

nei. fordi dette er ikke øhjelp.

AnonymBruker
  LunaS skrev (På 2.3.2024 den 18.59):

Ekspander  

Godt mulig du trenger antibiotika. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...