Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Zirine skrev (På 13.4.2002 den 15.50):

Jeg mener at vi må fri oss fra tradisjonell tenkning i forhold til hvordan vi skal leve sammen. Det er ikke og bør ikke være en fasit selv om vi tradisjonelt har hatt en tendens til å velge de samme tingene. Det viktigste er at dere har funnet en måte å leve på som gjør dere lykkelig, og at den funker for begge. Jeg synes ikke dere skal bry dere om hva andre mener og tenker.

😙👍

Anonymkode: ebf92...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
chao skrev (På 13.4.2002 den 15.02):

Jeg er sammen med en fantastisk gutt! Vi har vært sammen lenge, og har bodd sammen de siste tre årene. I løpet av denne tiden har det gått opp for meg at jeg er bi. Vi har snakket mye om dette, og han støtter meg fullt ut. Jeg er heldig!! Jeg har eksperimentert med ei jente en gang, noe som opplevdes så utrolig riktig for meg! Jeg kan veldig gjerne tenke meg å gjøre det igjen, kanskje finne ei "fast" jente... Samboeren min vet dette, og synes det er i orden. Jeg vet det er ulike oppfatninger om dette, og kan gjerne tenke meg å høre hva andre synes!

Hva skal du bruke svarene til da, helt seriøst? I dag opplever jeg at det ikke er sjokkerende å ha en annen legning enn hetro eller en annen preferanse enn monogamiske forhold, og jeg syns det er så innmari topp at majoriteten både her til lands og i vesten tenker at man skal få kunne elske den og det man ønsker uten andres innblanding.

Av den grunn skjønner jeg ikke hvorfor det er så viktig å etterspørre andres mening om egne preferanser. Hva skal du - som sagt - bruke andres mening til? Endre dine preferanser? Bli stolt? Lei deg? Krenket? Det burde vel holde at samboeren din og du syns at dette er ok?

For meg er det lettere å forstå mine homofile og lespiske venner, og jeg har mange, som tar egen rett til å elske den de vil som så selvfølgelig at det ikke er tema for debatt, akkurat som jeg selv føler lite for å verifisere min hetrofile (serie)monogame preferanse.  

Endret av Kayia
Nicklusheletida
Skrevet
Kayia skrev (15 minutter siden):

Hva skal du bruke svarene til da, helt seriøst? I dag opplever jeg at det ikke er sjokkerende å ha en annen legning enn hetro eller en annen preferanse enn monogamiske forhold, og jeg syns det er så innmari topp at majoriteten både her til lands og i vesten tenker at man skal få kunne elske den og det man ønsker uten andres innblanding.

Av den grunn skjønner jeg ikke hvorfor det er så viktig å etterspørre andres mening om egne preferanser. Hva skal du - som sagt - bruke andres mening til? Endre dine preferanser? Bli stolt? Lei deg? Krenket? Det burde vel holde at samboeren din og du syns at dette er ok?

For meg er det lettere å forstå mine homofile og lespiske venner, og jeg har mange, som tar egen rett til å elske den de vil som så selvfølgelig at det ikke er tema for debatt, akkurat som jeg selv føler lite for å verifisere min hetrofile (serie)monogame preferanse.  

Innlegget du svarer på over 23 år gammelt :)

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Hva så?

Anonymkode: bc182...df4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva så?

Anonymkode: bc182...df4

Ts. er jo long gone…

Anonymkode: 5d340...f62

AnonymBruker
Skrevet

Utro er utro. 

Anonymkode: 867e7...ed7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som utro. Men må tåle at folk lever live sitt som dem ønsker. 

Anonymkode: ebf92...967

Skrevet
Nicklusheletida skrev (5 timer siden):

Oi, det så jeg ikke. På den tiden var nok innleggets spørsmål reelt faktisk :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...