Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Alkoholen roter ikke bare til huet, den roter til ganske mye rundt i skrotten, også hormonbalansen og en haug kroppsfunksjoner i tillegg. Væskebalansen bli helt skeiv, hvis du har lagt merke til at du dagen etter kan drikke en liter uten å pisse. Den tapper oss for kalium som vi trenger for nervene, det gir skjelving på hender og manglende styring både her og der, f eks bommer på dørhåndtaket. Immunforsvaret blir også lidende, nye kviser ser dagens lys på søndag/mandag. Kåtheten er nok hormonproduksjonen som er litt på jordet, eller hva ? Det jeg lurer på er : gjelder det damer også ? Har ikke inntrykk av det.

Har du noen å hjelpe deg meg? Dersom du har det så er det bare å skride til verket - uten å stille spørsmål. Enkelt, kjapt, rått og effektivt. Husk det!

Tror Zirine er begynt å vaske huset, om ikkje det kurerer kåthet så er det ingenting som hjelper ! :-)

Mvh

Annonse

Alkoholen roter ikke bare til huet, den roter til ganske mye rundt i skrotten, også hormonbalansen og en haug kroppsfunksjoner i tillegg. Væskebalansen bli helt skeiv, hvis du har lagt merke til at du dagen etter kan drikke en liter uten å pisse. Den tapper oss for kalium som vi trenger for nervene, det gir skjelving på hender og manglende styring både her og der, f eks bommer på dørhåndtaket. Immunforsvaret blir også lidende, nye kviser ser dagens lys på søndag/mandag. Kåtheten er nok hormonproduksjonen som er litt på jordet, eller hva ? Det jeg lurer på er : gjelder det damer også ? Har ikke inntrykk av det.

Det gjelder ihvertfall meg, og sist jeg sjekka var jeg dame (pupper og innovertiss)...

Det er gjengs oppfatning blant mine venninner at dagen-derpå-sex er digg - såfremt man ikke bryr seg alt for mye om fylleånde...

Jo!!

Det gjelder damer også.

Kåt, selskapssyk, tøysete og sentimental!

Og tørst da. Men jeg blir ikke junkfood-sugen, heldigvis, som mange andre.

Det verste var her på torsdagen, da hadde jeg tatt noen pils onsdagskvelden... Sentimentaliteten kom som kastet på meg da jeg hørte filmanmeldelsen om E.T.!!! Jeg var på vei til jobb og hørte anmeldelsen på lommeradioen, og gikk og sippa og tørka tårer hele tiden, de 4-5 min. de holdt på. Utrolig flaut!!! Og jeg har ikke engang sett filmen.

Det skal jammen Filmpolitiet ha! Eller Stephen Spielberg om man vil.... Eller jeg da. Som lever meg så til de grader inn i det...

Jeg vet flere som vasker huset dagen derpå, kvinner og menn. Det er i grunnen litt rart.

Eg har nettopp støvsugd og tatt oppvasken,vurderer faktisk å skifte på senga også enda eg ikkje smakte en dråpe alkohol i går!

Er eg normal da???

Mvh

Ulv I Faarikaal

Eg har nettopp støvsugd og tatt oppvasken,vurderer faktisk å skifte på senga også enda eg ikkje smakte en dråpe alkohol i går!

Er eg normal da???

Mvh

Du burde klones og settes i produksjon, det er flere som ønsker seg slike menn, tror jeg ?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...