Zirine Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 Geir skrev (På 13.4.2002 den 14.31): Det lurer eg på også ! Hva er det med deg? Har du ikke venner? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Zirine skrev (På 13.4.2002 den 14.33): Hva er det med deg? Har du ikke venner? Tror du de vet det da ? Forresten skulle ikkje du vaske huset? Mvh 0 Siter
Zirine Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 Geir skrev (På 13.4.2002 den 14.36): Tror du de vet det da ? Forresten skulle ikkje du vaske huset? Mvh *mumle og se en annen vei* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Alkoholen roter ikke bare til huet, den roter til ganske mye rundt i skrotten, også hormonbalansen og en haug kroppsfunksjoner i tillegg. Væskebalansen bli helt skeiv, hvis du har lagt merke til at du dagen etter kan drikke en liter uten å pisse. Den tapper oss for kalium som vi trenger for nervene, det gir skjelving på hender og manglende styring både her og der, f eks bommer på dørhåndtaket. Immunforsvaret blir også lidende, nye kviser ser dagens lys på søndag/mandag. Kåtheten er nok hormonproduksjonen som er litt på jordet, eller hva ? Det jeg lurer på er : gjelder det damer også ? Har ikke inntrykk av det. 0 Siter
kasus Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Alkoholen medfører en forbigående økning i testosteronproduksjonen, som for mange ofte medfører: Ørnenebb på lørdagsnatta og kronisk stumtjener på søndagen! 0 Siter
Gjest FiIo Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Bra spørsmål... Fint du stilte det (for venninna di), så slapp jeg. ;-) Ofte lurt litt på det der ja.... 0 Siter
jacob Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Har du noen å hjelpe deg meg? Dersom du har det så er det bare å skride til verket - uten å stille spørsmål. Enkelt, kjapt, rått og effektivt. Husk det! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 jacob skrev (På 13.4.2002 den 16.38): Har du noen å hjelpe deg meg? Dersom du har det så er det bare å skride til verket - uten å stille spørsmål. Enkelt, kjapt, rått og effektivt. Husk det! Tror Zirine er begynt å vaske huset, om ikkje det kurerer kåthet så er det ingenting som hjelper ! :-) Mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Ulv I Faarikaal skrev (På 13.4.2002 den 14.40): Alkoholen roter ikke bare til huet, den roter til ganske mye rundt i skrotten, også hormonbalansen og en haug kroppsfunksjoner i tillegg. Væskebalansen bli helt skeiv, hvis du har lagt merke til at du dagen etter kan drikke en liter uten å pisse. Den tapper oss for kalium som vi trenger for nervene, det gir skjelving på hender og manglende styring både her og der, f eks bommer på dørhåndtaket. Immunforsvaret blir også lidende, nye kviser ser dagens lys på søndag/mandag. Kåtheten er nok hormonproduksjonen som er litt på jordet, eller hva ? Det jeg lurer på er : gjelder det damer også ? Har ikke inntrykk av det. Det gjelder ihvertfall meg, og sist jeg sjekka var jeg dame (pupper og innovertiss)... Det er gjengs oppfatning blant mine venninner at dagen-derpå-sex er digg - såfremt man ikke bryr seg alt for mye om fylleånde... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Ulv I Faarikaal skrev (På 13.4.2002 den 14.40): Alkoholen roter ikke bare til huet, den roter til ganske mye rundt i skrotten, også hormonbalansen og en haug kroppsfunksjoner i tillegg. Væskebalansen bli helt skeiv, hvis du har lagt merke til at du dagen etter kan drikke en liter uten å pisse. Den tapper oss for kalium som vi trenger for nervene, det gir skjelving på hender og manglende styring både her og der, f eks bommer på dørhåndtaket. Immunforsvaret blir også lidende, nye kviser ser dagens lys på søndag/mandag. Kåtheten er nok hormonproduksjonen som er litt på jordet, eller hva ? Det jeg lurer på er : gjelder det damer også ? Har ikke inntrykk av det. Jo!! Det gjelder damer også. Kåt, selskapssyk, tøysete og sentimental! Og tørst da. Men jeg blir ikke junkfood-sugen, heldigvis, som mange andre. Det verste var her på torsdagen, da hadde jeg tatt noen pils onsdagskvelden... Sentimentaliteten kom som kastet på meg da jeg hørte filmanmeldelsen om E.T.!!! Jeg var på vei til jobb og hørte anmeldelsen på lommeradioen, og gikk og sippa og tørka tårer hele tiden, de 4-5 min. de holdt på. Utrolig flaut!!! Og jeg har ikke engang sett filmen. Det skal jammen Filmpolitiet ha! Eller Stephen Spielberg om man vil.... Eller jeg da. Som lever meg så til de grader inn i det... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Geir skrev (På 13.4.2002 den 16.42): Tror Zirine er begynt å vaske huset, om ikkje det kurerer kåthet så er det ingenting som hjelper ! :-) Mvh Jeg vet flere som vasker huset dagen derpå, kvinner og menn. Det er i grunnen litt rart. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Ulv I Faarikaal skrev (På 13.4.2002 den 17.36): Jeg vet flere som vasker huset dagen derpå, kvinner og menn. Det er i grunnen litt rart. Eg har nettopp støvsugd og tatt oppvasken,vurderer faktisk å skifte på senga også enda eg ikkje smakte en dråpe alkohol i går! Er eg normal da??? Mvh 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Geir skrev (På 13.4.2002 den 17.46): Eg har nettopp støvsugd og tatt oppvasken,vurderer faktisk å skifte på senga også enda eg ikkje smakte en dråpe alkohol i går! Er eg normal da??? Mvh Du burde klones og settes i produksjon, det er flere som ønsker seg slike menn, tror jeg ?! 0 Siter
Zirine Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 Geir skrev (På 13.4.2002 den 16.42): Tror Zirine er begynt å vaske huset, om ikkje det kurerer kåthet så er det ingenting som hjelper ! :-) Mvh Hun vasket bare stuen da *rødme* 0 Siter
Zirine Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 FiIo skrev (På 13.4.2002 den 16.32): Bra spørsmål... Fint du stilte det (for venninna di), så slapp jeg. ;-) Ofte lurt litt på det der ja.... Ja. Nå er det bare for deg og venninna mi og sette seg ned å vente på svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.