Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er vi i gang igjen! ! !

Mens kom som bestilt, på dagen seks uker etter utskrapningen. Mistenker at jeg fikk mens allerede halvannen uke etter inngrepet, slik at dette faktisk er syklus to. Det må vel holde i massevis?!?

Vi prøver kort regime denne gangen, og det er DEILIG å slippe nesesprayen. Alt går så fort! Foreløpig to sprøyter per dag fra dag en i syklus, Puregon 150 ie og Fragmin (blodfortynnende). Fra og med dag fem skal jeg starte med Cetrotide-injeksjoner, 0,25 mg per dag. Ikke mindre enn tre sprøyter daglig!! Godt en ikke har sprøyteskrekk i denne prosessen her...

Skal til Sverige, det blir vel en gang i løpet av ti-tolv dager det! Jippi!! Satser på bedre egg uten nedregulering, og to blå som varer litt lenger enn forrige gang...

Lykke til videre alle sammen!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48010-i-gang-med-nytt-fors%C3%B8k-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hoppsan!

Så fint at dere er i gang igjen, og denne gangen uten spray til og med! Ble så lei da jeg leste hvordan det forrige forsøket deres gikk, men nå er det heldigvis bare å se framover. Du kan bli gravid!!!! Selv skal jeg på mitt fjerde forsøk om kort tid. Kommer mensen i neste uke, blir det tre uker til spraystart og København-tur i begynnelsen av juni. Har hatt abort jeg også, i 11. uke, og gikk da 8-9 uker før jeg fikk mens igjen. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg fått et gratis forsøk til før denne hersens egenbetalingen ble satt i verk. Men - nå er det sol og god vårtemperatur (iallefall til å være i Stavanger/Sandnes). Ville egentlig bare ønske deg masse lykke til, og nå venter vi spent på resultatet med denne lavstimuli-metoden.

Mange lørdagsklemmer fra

Hei på deg juli1!

Ville bare ønske deg så masse lykke til.

Har stor respekt for at dere klarte å "reise" dere så fort igjen. Det er mange tunge bakker på ufb løypa, men nå satser vi på at dere nærmer dere toppen og at det deretter bare blir unnabakke!!!

Det høres både fristende og fornuftig ut å slippe den slitsomme sprayeprosessen. Hormonene i den tærer virkelig på. Håper virkelig at det er deres tur denne gangen!!

TVI TVI

Klem fra

Annonse

Nord-Trønder

Hei Juli1!

Så slår vi følge på et nytt forsøk - jeg er en sprayer.

Vi hadde jo parallelle forsøk sist - jublet med deg og Ola32 da dere, mot dårlige odds, testet positivt og følte med dere da det likevel ikke gikk veien.

Krysser fingre for oss begge, og tror at våren - ja, se det er en fruktbar tid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...