sats Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Ville bare takke for tilbakemeldingene litt lengre nede på siden. Uff, ja jeg har fått denne snikende følelsen at det kanskje kan være noe med forholdene hos meg også, f. eks nedsatt ph-verdi som jeg har lest om. Nå skal jeg jo til soneterapeut, så får vi se. Og det er som du sier, beate74, at denne prosessen vi er gjennom av og til er grusom. Jeg begynte i ny jobb som lærer på videregående etter å ha vært i ungdomsskolen noen år, og synes det er tøft å kombinere jobb og forsøk. Har vært sykemeldt ca. 2 uker under de to siste forsøkene. Uten at det har hjulpet. Liker egentlig ikke å være borte fra jobb, og elevene sitter jo som noen spørsmålstegn.Først to uker i januar og så to uker igjen i mars!!!! Nå skal vi ned en uke til Danmark igjen når vi har undervisningsfri men før muntlig eksamen (jeg kan få opp maks en klasse), så nå har jeg tenkt å prøve å gå på jobb igjen med en gang hvis ikke egguttaket tar knekken på underlivet da. Sliter litt med følelser innimellom, det går veldig mye opp og ned. Nå har vi blitt enige jeg og mannen at vi ikke skal fokusere så mye på vårt neste forsøk , men ta det som det kommer. Håper det kan hjelpe på psyken. Joda, kjører på med EL-tester for å liksom ha et lite håp. Mannen har for få "soldater", men ifølge tester så svømmer de riktig vei........he-he. Så vi får se da, om vi snart kan klare dette selv. Ikke det at jeg har særlige håp om det, for etter å ha holdt på med dette i lang tid, så synes jeg det er helt utrolig at folk kan få til noe som for oss virker helt umulig. Takk for at dere ville lese dette. Lykke til begge to! Lørdagshilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48019-til-ich-og-beate74/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Krysser fingrene for deg sats ;-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48019-til-ich-og-beate74/#findComment-183042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ich Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei sats, takk til deg også for at du hørte på "oss" for å si det slik... Det som jo er helt underlig, er jo at vi nå sier at vi er fornøyd med de to vi får til sommeren, og trenger ikke flere, orker ikke mere styr. Men jeg tror ikke jeg kan fikse å bruke prevensjon igjen i hele mitt liv - og tenk om kvaliteten plutselig bedrer seg? For når det gjelder min manns "gutter" som har litt mål og mening med sin tilværelse (svømmer bestemt i riktig retning), så hadde han først ingen - så en ("Kan se en" stor det i prøvesvaret, det lo Purvis ganske mye av, "den vinket til meg" sa han og lo godt og lenge), så noen flere (igjen Purvis: "De var en liten gjeng!")...hva nå? Jeg fniser litt i smug og tenker at du skal se det kommer til å skje likevel, for en utrolig deilig problemstilling! Den blir deres også sats, det vet jeg. Bare vent!!!! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48019-til-ich-og-beate74/#findComment-184492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.