spirito Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg og kjæresten min sliter sånn med å finne på noe i helgene! Sitter som regel på internett (les: DOL) hele dagen... Jeg kjeder meg sånn, og trenger noen forslag til hva vi kan finne på! Han liker ikke å gå tur bare så det er sagt... Hva gjør dere i helgene/på fritiden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48039-hva-skal-man-finne-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest comsys Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Skjønner godt at helgene blir kjedlig dersom de bare brukes til å sitte på nett og kikke på tv. Dette kan være et mønster som er vanskelig å forandre på. Her jeg bor, fant vi ut en vennegjeng at helgene var for kjedlige. Enten satt vi på nett, eller så var vi på byen å drakk oss sanseløs. Ingen av kombinasjonene var noe å trakte til. Vi ble enige om at helgene skulle brukes til noe sosialt. Vi innviterer venner på middag, og sitter og har det sosialt. Spiller litt kort, og forteller skrøner. Når været er bra, reiser vi ut til sjøen og griller. Ingen av oss er noe glad i å gå. så vi kjører på tur så langt vi kan, så tenner vi grillen et par hundre meter fra bildøra. i blandt, så leier vi ei stor hytte, eller flere små. Da reiser vi i samlet flokk. Etter at dette ble kjent i venneflokken, ble det nesten litt sjalusi. stadig flere vil være med på turer/middager. Helgene er blitt noe helt annet etter dette. viktigste er vel egentlig å gjøre det man har lyst til, ikke nødvendigvis at begge må være alt. Det er lov å finne på noe for seg selv. da har man litt mer å fortelle om når man kommer hjem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48039-hva-skal-man-finne-p%C3%A5/#findComment-183311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Skjønner godt at helgene blir kjedlig dersom de bare brukes til å sitte på nett og kikke på tv. Dette kan være et mønster som er vanskelig å forandre på. Her jeg bor, fant vi ut en vennegjeng at helgene var for kjedlige. Enten satt vi på nett, eller så var vi på byen å drakk oss sanseløs. Ingen av kombinasjonene var noe å trakte til. Vi ble enige om at helgene skulle brukes til noe sosialt. Vi innviterer venner på middag, og sitter og har det sosialt. Spiller litt kort, og forteller skrøner. Når været er bra, reiser vi ut til sjøen og griller. Ingen av oss er noe glad i å gå. så vi kjører på tur så langt vi kan, så tenner vi grillen et par hundre meter fra bildøra. i blandt, så leier vi ei stor hytte, eller flere små. Da reiser vi i samlet flokk. Etter at dette ble kjent i venneflokken, ble det nesten litt sjalusi. stadig flere vil være med på turer/middager. Helgene er blitt noe helt annet etter dette. viktigste er vel egentlig å gjøre det man har lyst til, ikke nødvendigvis at begge må være alt. Det er lov å finne på noe for seg selv. da har man litt mer å fortelle om når man kommer hjem Tusen takk for svar, det var en utrolig god idé! *ringe kompisene* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48039-hva-skal-man-finne-p%C3%A5/#findComment-183399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.