Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min sliter sånn med å finne på noe i helgene! Sitter som regel på internett (les: DOL) hele dagen...

Jeg kjeder meg sånn, og trenger noen forslag til hva vi kan finne på!

Han liker ikke å gå tur bare så det er sagt...

Hva gjør dere i helgene/på fritiden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48039-hva-skal-man-finne-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest comsys

Skjønner godt at helgene blir kjedlig dersom de bare brukes til å sitte på nett og kikke på tv. Dette kan være et mønster som er vanskelig å forandre på. Her jeg bor, fant vi ut en vennegjeng at helgene var for kjedlige. Enten satt vi på nett, eller så var vi på byen å drakk oss sanseløs. Ingen av kombinasjonene var noe å trakte til. Vi ble enige om at helgene skulle brukes til noe sosialt. Vi innviterer venner på middag, og sitter og har det sosialt. Spiller litt kort, og forteller skrøner. Når været er bra, reiser vi ut til sjøen og griller. Ingen av oss er noe glad i å gå. så vi kjører på tur så langt vi kan, så tenner vi grillen et par hundre meter fra bildøra. i blandt, så leier vi ei stor hytte, eller flere små. Da reiser vi i samlet flokk.

Etter at dette ble kjent i venneflokken, ble det nesten litt sjalusi. stadig flere vil være med på turer/middager. Helgene er blitt noe helt annet etter dette. viktigste er vel egentlig å gjøre det man har lyst til, ikke nødvendigvis at begge må være alt. Det er lov å finne på noe for seg selv. da har man litt mer å fortelle om når man kommer hjem

Skjønner godt at helgene blir kjedlig dersom de bare brukes til å sitte på nett og kikke på tv. Dette kan være et mønster som er vanskelig å forandre på. Her jeg bor, fant vi ut en vennegjeng at helgene var for kjedlige. Enten satt vi på nett, eller så var vi på byen å drakk oss sanseløs. Ingen av kombinasjonene var noe å trakte til. Vi ble enige om at helgene skulle brukes til noe sosialt. Vi innviterer venner på middag, og sitter og har det sosialt. Spiller litt kort, og forteller skrøner. Når været er bra, reiser vi ut til sjøen og griller. Ingen av oss er noe glad i å gå. så vi kjører på tur så langt vi kan, så tenner vi grillen et par hundre meter fra bildøra. i blandt, så leier vi ei stor hytte, eller flere små. Da reiser vi i samlet flokk.

Etter at dette ble kjent i venneflokken, ble det nesten litt sjalusi. stadig flere vil være med på turer/middager. Helgene er blitt noe helt annet etter dette. viktigste er vel egentlig å gjøre det man har lyst til, ikke nødvendigvis at begge må være alt. Det er lov å finne på noe for seg selv. da har man litt mer å fortelle om når man kommer hjem

Tusen takk for svar, det var en utrolig god idé!

*ringe kompisene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...