Grendel Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Everybody skrev (3 timer siden): Her er Japan sine stereotyper av Europa. Akkurat de samme som mine. Artig. 0 Siter
Everybody Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Grendel skrev (På 23.5.2025 den 18.42): Akkurat de samme som mine. Artig. Er det dårlig mat i England? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Spør meg her, jeg skal svare på alle spørsmål, dvs ikke om meg da, men om du lurer på om feks hva du bør spise, om det finnes en gud, bør du binde renta osv.. Kort sagt alt mellom himmel og jord. Jeg har høy synsekompetanse og har sett mye på tv. Så kompetansen fra livets beinharde skole er helt klart til stede. Mvh Orakelet på dol. Anonymkode: 20cee...432 0 Siter
Everybody Skrevet fredag kl 19:16 Skrevet fredag kl 19:16 Prosent av befolkningen som er millionærer i Europa. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet fredag kl 21:27 Skrevet fredag kl 21:27 Everybody skrev (2 timer siden): Prosent av befolkningen som er millionærer i Europa. I hvilken valuta? Er det samme for alle, eller lokal valuta? 0 Siter
Everybody Skrevet fredag kl 21:34 Skrevet fredag kl 21:34 Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden): I hvilken valuta? Er det samme for alle, eller lokal valuta? USD. 1 Siter
Everybody Skrevet fredag kl 22:04 Skrevet fredag kl 22:04 Det er altså 451 000 personer i Norge som eier mer enn 1 million dollar i følge dette kartet. 0 Siter
Everybody Skrevet lørdag kl 12:28 Skrevet lørdag kl 12:28 Av Russlands 144 millioner er det kun 576 000 personer som har over 1 million dollar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.