farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Storebror ser deg 👻 Anonymkode: 1a3f6...b5b Hihi.. men noe feil er det jo🤗 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (2 timer siden): Nei det var du ja: var det gulltopp hun het? Ja det var det. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (Akkurat nå): Hihi.. men noe feil er det jo🤗 Du er en kvinne ikke Mann. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åja jeg har ikke sett julestjernen😅 Liker ikke sånne gamle ting Anonymkode: 7d6aa...a19 Nettopp😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åja jeg har ikke sett julestjernen😅 Liker ikke sånne gamle ting Anonymkode: 7d6aa...a19 Vet du ikke om julestjernen med Hanne Krogh? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du ikke om julestjernen med Hanne Krogh? Anonymkode: 309a2...4fa Nei jeg ser på nye julefilmer Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (1 time siden): Tja..når er det middag da? Har du lagd middag? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg ser på nye julefilmer Anonymkode: 7d6aa...a19 Men du visste om orginalen eller… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er en kvinne ikke Mann. Anonymkode: 309a2...4fa Manninne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (2 minutter siden): Manninne Ok. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (43 minutter siden): Manninne En er akkurat det en føler for. Akkurat nå føler jeg for at jeg er en rev. Hvilket dyr føler du at du er? Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En er akkurat det en føler for. Akkurat nå føler jeg for at jeg er en rev. Hvilket dyr føler du at du er? Anonymkode: 1a3f6...b5b Nåja.. Struts kanskje? Enn du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (1 minutt siden): Nåja.. Struts kanskje? Enn du? Hvorfor identifiserer du deg som en struts? Stikker du hodet i sanden ofte? Jeg er et dovendyr på dagtid og katt på kveld og natt. Legen min derimot nekter med kjønnskifteoperasjon. Det er helt uforståelig. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor identifiserer du deg som en struts? Stikker du hodet i sanden ofte? Jeg er et dovendyr på dagtid og katt på kveld og natt. Legen min derimot nekter med kjønnskifteoperasjon. Det er helt uforståelig. Anonymkode: 7d6aa...a19 Er du flere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (Akkurat nå): Er du flere? Ja heter det noe spesielt? Polytranskjønnet? Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja heter det noe spesielt? Polytranskjønnet? Anonymkode: 7d6aa...a19 Legion? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor identifiserer du deg som en struts? Stikker du hodet i sanden ofte? Jeg er et dovendyr på dagtid og katt på kveld og natt. Legen min derimot nekter med kjønnskifteoperasjon. Det er helt uforståelig. Anonymkode: 7d6aa...a19 Kanskje redd for å fly Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor identifiserer du deg som en struts? Stikker du hodet i sanden ofte? Jeg er et dovendyr på dagtid og katt på kveld og natt. Legen min derimot nekter med kjønnskifteoperasjon. Det er helt uforståelig. Anonymkode: 7d6aa...a19 Ja det er jo tragisk Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje redd for å fly Anonymkode: 1a3f6...b5b Hjerteløse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april farløs skrev (Akkurat nå): Hjerteløse. Hvem??? Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.