Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Under henvisning til en pasientorientert avstemning balanseres statsekretærens vurdering på samme måte som turnusforskriften.

Dette er vår faglige vurdering. Du kommer kun til å få avslag på alt du søker på fordi vi elsker å gi gardinsyke folk avslag så de kan lide alene

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er vår faglige vurdering. Du kommer kun til å få avslag på alt du søker på fordi vi elsker å gi gardinsyke folk avslag så de kan lide alene

På grunnlag av en proaktiv orientering stabiliseres økonomisjefens målhorisont som en følge av tilsynsrapporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Under henvisning til en pasientorientert avstemning balanseres statsekretærens vurdering på samme måte som turnusforskriften.

Vi kommer til å hente deg å tvangsmedisinerer deg med gardiner, men så er det plopp ut igjen 5 timer senere eller max til dagen etter

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Helseproduksjonen ligger i gardinene og om du skal få bedre psykisk helse så MÅ du henge opp riktige gardiner etter årstiden. Dette har vi hatt pasientorienterte samtaler om maaange ganger før så dette vet du. Jeg kommer til å skrive i journalen at du er ansvarsfraskrivende og bedekkende

Anonymkode: 7d6aa...a19

Hva er det som skal bedekkes? 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk med ustabil emosjonell gardinforstyrrelse har ikke godt av å være innlagt mer enn max 1 dag!

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi kommer til å hente deg å tvangsmedisinerer deg med gardiner, men så er det plopp ut igjen 5 timer senere eller max til dagen etter

Uavhengig av en velfungerende vedtaksfastsettelse oppdateres forholdsmessighetsprinsippet med henblikk på tverrfagligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Uavhengig av en velfungerende vedtaksfastsettelse oppdateres forholdsmessighetsprinsippet med henblikk på tverrfagligheten.

Det er ikke noe vi diskuterer. Dette er vår faglige vurdering og vi vet alltid best og sånn blir det. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (48 minutter siden):

Uavhengig av en velfungerende vedtaksfastsettelse oppdateres forholdsmessighetsprinsippet med henblikk på tverrfagligheten.

I en helhetlig vurdering vurderes det at kommentarene er uhensiktsmessige. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er ikke noe vi diskuterer. Dette er vår faglige vurdering og vi vet alltid best og sånn blir det. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Hadde ikke du mistet autorisasjonen

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I en helhetlig vurdering vurderes det at kommentarene er uhensiktsmessige. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Er enig i det. Jeg stiller meg også undrende til om forumgruppeterapien hans er hensiktsmessig mtp hans økte symptomtrykk med perseverering som største symptom

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke du mistet autorisasjonen

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Nei jeg jobber fortsatt som psykiater med fokusområde på emosjonelt ustabil gardinforstyrrelse 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er enig i det. Jeg stiller meg også undrende til om forumgruppeterapien hans er hensiktsmessig mtp hans økte symptomtrykk med perseverering som største symptom

 

Nei jeg jobber fortsatt som psykiater med fokusområde på emosjonelt ustabil gardinforstyrrelse 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Godt du tar tak i påskegardin problematikken. Jeg ville også fokusert på den ukritiske bedekkningen

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Godt du tar tak i påskegardin problematikken. Jeg ville også fokusert på den ukritiske bedekkningen

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Ja men nå er dette blitt et sommergardinproblem

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja men nå er dette blitt et sommergardinproblem

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det henvises til dagens diskusjon. Jeg har ikke satt meg inn i at egg produksjon slik du viser til. Men det fikk meg til å tenke, for det er rett det du sier. Er du veganer? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det henvises til dagens diskusjon. Jeg har ikke satt meg inn i at egg produksjon slik du viser til. Men det fikk meg til å tenke, for det er rett det du sier. Er du veganer? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Ja 100% veganer. Egg og kyllingfilet på rema 1000 er barnemishandling syns jeg for tenk på de stakars kyllingene som bare vil ut å leke og sparke i sanden, men som blir holdt innestengt helt til de blir hevet i slaktemaskiner

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja 100% veganer. Egg og kyllingfilet på rema 1000 er barnemishandling syns jeg for tenk på de stakars kyllingene som bare vil ut å leke og sparke i sanden, men som blir holdt innestengt helt til de blir hevet i slaktemaskiner

Anonymkode: 7d6aa...a19

Helt seriøst spørsmål.

Unngår du også bruk av andre produkter av animalsk opprinnelse som lær, ull, honning osv

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt seriøst spørsmål.

Unngår du også bruk av andre produkter av animalsk opprinnelse som lær, ull, honning osv

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Ja alle klær er 100% bomull 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja 100% veganer. Egg og kyllingfilet på rema 1000 er barnemishandling syns jeg for tenk på de stakars kyllingene som bare vil ut å leke og sparke i sanden, men som blir holdt innestengt helt til de blir hevet i slaktemaskiner

Anonymkode: 7d6aa...a19

Googlet levetid kyllinger.. det var ikke lange tiden. Ikke tenkt over dette før du skrev om det. Ekkelt at dette skjer daglig i gårder. Men jeg vet ikke om jeg klarer å kun spise vegansk. 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja alle klær er 100% bomull 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Hvordan vet du at det er 100 % bomull, syr du klærene selv? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan vet du at det er 100 % bomull, syr du klærene selv? 

Anonymkode: 309a2...4fa

Ja alle klær sys selv

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei jeg jobber fortsatt som psykiater med fokusområde på emosjonelt ustabil gardinforstyrrelse

I og med en inkluderende styringsinnsats adresseres helsegevinsten med sikte på ventelisteskandalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...