Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja kanskje fordi de spiser så mye chilli

Anonymkode: 7d6aa...a19

Da blir det jo dobbelt så hot 😅

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da blir det jo dobbelt så hot 😅

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Veldig hot i panna i her nå🫠 Liker best mild tacosaus jeg på mine eldre dager, hva med deg? Alt skal være så spicy og hot for tiden, til og med mat som det ikke står hverken hot eller spicy er plutselig ganske sterk? Men ikke alltid da, av og til er hot ikke så hot og andre ganger er det hot ja. Kanskje vi bare skal holde oss til løvetenner🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (20 minutter siden):

Veldig hot i panna i her nå🫠 Liker best mild tacosaus jeg på mine eldre dager, hva med deg? Alt skal være så spicy og hot for tiden, til og med mat som det ikke står hverken hot eller spicy er plutselig ganske sterk? Men ikke alltid da, av og til er hot ikke så hot og andre ganger er det hot ja. Kanskje vi bare skal holde oss til løvetenner🤭

Jeg pleier bruke middels tacosaus, men av og til får jeg et anfall av sinnsforstyrrelse og velger hot

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier bruke middels tacosaus, men av og til får jeg et anfall av sinnsforstyrrelse og velger hot

Anonymkode: 7d6aa...a19

Typisk deg det, det er vel de der tåneglene dine som pusjer deg til det?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (3 minutter siden):

Typisk deg det, det er vel de der tåneglene dine som pusjer deg til det?🤭

Ja jeg har ikke vært helt den samme siden den gang jeg inntok tåneglene. Tåneglpsykose er visstnok en greie. Jeg fikk jo mye kalsium, men hva skal man med så mye kalsium når man hallusinerer alt mulig? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg har ikke vært helt den samme siden den gang jeg inntok tåneglene. Tåneglpsykose er visstnok en greie. Jeg fikk jo mye kalsium, men hva skal man med så mye kalsium når man hallusinerer alt mulig? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det du trenger er en motgift...hm.. hva kan det være da🧐 løvetenner er ute, og kattemynte må holde deg langt laangt unna! Må gruble litt, gruble du å da, jeg klarer ikke å gruble for mye for tiden skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
farløs skrev (12 minutter siden):

Det du trenger er en motgift...hm.. hva kan det være da🧐 løvetenner er ute, og kattemynte må holde deg langt laangt unna! Må gruble litt, gruble du å da, jeg klarer ikke å gruble for mye for tiden skjønner du..

Jeg slår til og foreslår grillet kylling 😀

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg slår til og foreslår grillet kylling 😀

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Godt forslag synes jeg, men da mæ det være lår ja? Eller tenker du en hel? A19 må uansett også få i seg alt av brusk, som anna anka🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (9 minutter siden):

Godt forslag synes jeg, men da mæ det være lår ja? Eller tenker du en hel? A19 må uansett også få i seg alt av brusk, som anna anka🤭

Alt må ned rubbel og bit. Kan ikke risikere at A19 begynner å hallusinere.😵‍💫

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt må ned rubbel og bit. Kan ikke risikere at A19 begynner å hallusinere.😵‍💫

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Nei kan ikke ta den risikoen A19 blir en skummel katt da🥴 men hva med beina da, er det kalsium i de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (54 minutter siden):

Typisk deg det, det er vel de der tåneglene dine som pusjer deg til det?🤭

 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja jeg har ikke vært helt den samme siden den gang jeg inntok tåneglene. Tåneglpsykose er visstnok en greie. Jeg fikk jo mye kalsium, men hva skal man med så mye kalsium når man hallusinerer alt mulig? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

OMG nå ble jeg kvalm 🤢håper spising av tånegler er et tilbakelagt stadie. Please, please 🫣

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (14 minutter siden):

Nei kan ikke ta den risikoen A19 blir en skummel katt da🥴 men hva med beina da, er det kalsium i de??

Katter er da ikke skumle 😸 Det hadde vært verre hvis AB 19 ble en krokodille 🐊 Det må unngås for enhver pris

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Alt må ned rubbel og bit. Kan ikke risikere at A19 begynner å hallusinere.😵‍💫

Anonymkode: 1a3f6...b5b

A19 var et kult navn. Da er jeg spion a19

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

 

OMG nå ble jeg kvalm 🤢håper spising av tånegler er et tilbakelagt stadie. Please, please 🫣

Anonymkode: 1a3f6...b5b

DPS ville jo ikke hjelpe da jeg og fastlegen søkte om hjelp med tåneglavhenigheten og jeg fikk blankt avslag. Hva gjør man egentlig da?? Noen ganger blir jeg så gal etter tånegler at jeg begynner å lete etter neglene til andre folk også. Må folk virkelig spise andres tånegler også før dem får hjelp??? Er det først da man er syk nok for helsenorge??? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

DPS ville jo ikke hjelpe da jeg og fastlegen søkte om hjelp med tåneglavhenigheten og jeg fikk blankt avslag. Hva gjør man egentlig da?? Noen ganger blir jeg så gal etter tånegler at jeg begynner å lete etter neglene til andre folk også. Må folk virkelig spise andres tånegler også før dem får hjelp??? Er det først da man er syk nok for helsenorge??? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Du må ha det tøft. Også nå som det er sandaltid, da er tåneglene ekstra lett tilgjengelige  🦶🦶🦶

Har ikke noe annet råd enn at du må beherske deg, prøv fingernegler istedet

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

A19 var et kult navn. Da er jeg spion a19

Anonymkode: 7d6aa...a19

With license to kill 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må ha det tøft. Også nå som det er sandaltid, da er tåneglene ekstra lett tilgjengelige  🦶🦶🦶

Har ikke noe annet råd enn at du må beherske deg, prøv fingernegler istedet

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Ja det er virkelig vanskelig tid nå. Ser fristende tånegler overalt

Er virkelig redd for hva som vil skje dersom jeg mister kontrollen og begynner å spise på noen annens negl. Hva er straffen for å overfalle en tå liksom

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er virkelig vanskelig tid nå. Ser fristende tånegler overalt

Er virkelig redd for hva som vil skje dersom jeg mister kontrollen og begynner å spise på noen annens negl. Hva er straffen for å overfalle en tå liksom

Anonymkode: 7d6aa...a19

Amputering av dine. En tå for en tå

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Katter er da ikke skumle 😸 Det hadde vært verre hvis AB 19 ble en krokodille 🐊 Det må unngås for enhver pris

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Selvfølgelig sier du det myntelangern🧐 overrasker meg ikke.. du har jo dine egne motiver sant?

Se hva vi har stelt i stand nå da, A19 må ha mer brusk! Og du, husk å ta på deg boots helst i stål🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt uskyldig 😇

Vi kan kjøpe tørkede griseører hos veterinæren, masse brusk til A19. Er egentlig beregnet til hunder 🐶 men pytt sann, er man spion så er man spion 😎

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...