Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
farløs skrev (På 26.7.2024 den 23.57):

Her kommer action!

Nå drar action... nå har jeg vært å gravd i jorda for noen og når er jeg så sliten, er fortsatt litt zyk også hvis du ikke har fått med deg det???har du??

Åh... skulle ha bada for mange dager siden eller dusja. Også fotbad. Også solkrem, og bak øra!(den reklamen synes jeg er litt skøy ikke mobb meg). Det har vært mye forum så nå vet jeg ikke hvor jeg var og er og skal.

Gratulerer med helg💐

Hei og hopp 😀

Håper du er frisk som en fisk🐠

Har du sol hos deg idag 🌞

Da foreslår jeg at du tar med deg en balje, setter deg i solen,😎 husk solkrem, og tar et fotbad 👣 Det er så avslappende. 🫶
 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei og hopp 😀

Håper du er frisk som en fisk🐠

Har du sol hos deg idag 🌞

Da foreslår jeg at du tar med deg en balje, setter deg i solen,😎 husk solkrem, og tar et fotbad 👣 Det er så avslappende. 🫶

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Hei spenstig❣️ her er det ikke mye hopp. Er også mer "blautfisk".. blopblop🐡 

Takk😊Hm..rar den her sygdommen tror det går tilbake og kommer tilbake igjen om og om igjen når jeg anstrenger meg litt mer enn jeg kan, bare det at jeg aldri helt vet hvor mye jeg kan anstrenge meg før det blir overanstrengt🫠  

Tja..men du er sola mi i dag💛💛💛men hvor høy solfaktor er nødvendig i ditt nærvær?🤭

Håper du er passe "strengt" og så frisk som du kan være💐 og at du har hatt en fin helg🥰

Vinkevinke💌

P.s takk for tips med fotbad i sola det skal jeg prøve om jeg får anledning☺️

Endret av farløs
La på mer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Sammenholdt med en inkluderende målsetting tas det høyde for spisskompetansen gjennom konsekvensaspektet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (Akkurat nå):
Sammenholdt med en inkluderende målsetting tas det høyde for spisskompetansen gjennom konsekvensaspektet.

Mente ikke å "ignorere" btw, men jeg sa jo at jeg skulle avslutte dersånn, så da må jeg nesten prøve å holde det. Men leste og fikk det med meg. Ville bare si fra om det da🤓

Ellers er jeg enig "inkluderende målsetting" men ja det er jo noe med det "konsekvensaspektet" å🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
farløs skrev (2 minutter siden):

Ellers er jeg enig "inkluderende målsetting" men ja det er jo noe med det "konsekvensaspektet" å🫠

I forhold til en gjeldende implementering maksimeres synergieffekten for så vidt gjelder målområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

I forhold til en gjeldende implementering maksimeres synergieffekten for så vidt gjelder målområdet.

Ja til de grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
farløs skrev (43 minutter siden):

Hei spenstig❣️ her er det ikke mye hopp. Er også mer "blautfisk".. blopblop🐡 

Takk😊Hm..rar den her sygdommen tror det går tilbake og kommer tilbake igjen om og om igjen når jeg anstrenger meg litt mer enn jeg kan, bare det at jeg aldri helt vet hvor mye jeg kan anstrenge meg før det blir overanstrengt🫠  

Tja..men du er sola mi i dag💛💛💛men hvor høy solfaktor er nødvendig i ditt nærvær?🤭

Hei til den syke 🤧

Har du testet deg for covid. 😷 Skummel sykdom.

Så hyggelig at jeg er sola di 🌞 det er bare høyeste faktor som gjelder i mitt nærvær. Vær obs kanskje du blir brent 🥵

Vinker tilbake 👐🤓

 

 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (22 minutter siden):

I forhold til en gjeldende implementering maksimeres synergieffekten for så vidt gjelder målområdet.

Wow for et gjennombrudd, imponerende

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei til den syke 🤧

Har du testet deg for covid. 😷 Skummel sykdom.

Så hyggelig at jeg er sola di 🌞 det er bare høyeste faktor som gjelder i mitt nærvær. Vær obs kanskje du blir brent 🥵

Vinker tilbake 👐🤓

 

 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Nei ingen testing, men det er vel noen tester i skuffen så kan teste om jeg må. Jeg skal varsle deg om det skulle være det💌 

Takk for advarselen, da må jeg skaffe meg faktor 50 tror jeg?🫠 også kan jeg bare være i ditt nærvær maks 5 minutter, vil ikke ha solstikk😵‍💫 men kan spise så masse is som jeg bare kan da på de 5 minuttene, bare de ikke smelter slik som mine hjerter💛💛💛💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (1 time siden):

Nei ingen testing, men det er vel noen tester i skuffen så kan teste om jeg må. Jeg skal varsle deg om det skulle være det💌 

Takk for advarselen, da må jeg skaffe meg faktor 50 tror jeg?🫠 også kan jeg bare være i ditt nærvær maks 5 minutter, vil ikke ha solstikk😵‍💫 men kan spise så masse is som jeg bare kan da på de 5 minuttene, bare de ikke smelter slik som mine hjerter💛💛💛💛

Sukk mitt hjerte men brist ikke ❤️‍🩹

Ønsker deg en fredelig natt og fine drømmer. Sov godt 😴

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sukk mitt hjerte men brist ikke ❤️‍🩹

Ønsker deg en fredelig natt og fine drømmer. Sov godt 😴

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Takk for det🥰

God natt kjære storebrormynteprinsesse takk for at du (over)våker, føler meg mindre alene💛 

Håper du får en god start på uka, ny uke med mye grønnsaker💐

Luft klem💤 💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

I lys av den eksponentielle utviklingen innen kvantefysikk og nanoteknologi, fremstår det som en uunngåelig nødvendighet å implementere tverrfaglige forskningsmetodologier som inkorporerer både epistemologiske og ontologiske perspektiver for å oppnå en holistisk forståelse av materiens grunnleggende strukturer, som igjen kan katalysere paradigmeskifter i våre teknologiske og vitenskapelige tilnærminger, samt revolusjonere fremtidens innovasjoner og applikasjoner på tvers av en rekke disipliner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

image.thumb.png.c9198428c29d1117f83e1ea1df7c2f63.png

Ville dere vært her? Dette er fra en psykiatrisk avdeling i drift i Norge i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenkte jeg skulle dele noen ord om psykiatri – den enestående vitenskapen som gjør en ekstraordinær jobb med å definere og katalogisere våre daglige småsinn. For hvem trenger virkelighet, når du har psykiatri? Å være mentalt ustabil er åpenbart den beste måten å få ekstra oppmerksomhet på. Tross alt, hvem trenger vanlige problemer som penger, jobb eller familierelasjoner når du kan ha en diagnose som ser ut som en fjernsynsserie?

La oss begynne med det mest fantastiske aspektet ved psykiatri: diagnosene. I stedet for å ha en enkel samtale om følelsene dine, kan du nå få en hel liste med lidelser å velge mellom. Depresjon? Så passé. La oss heller snakke om kronisk tilbaketrekning fra virkeligheten med hyperkreativitet – en diagnose jeg akkurat oppfant for å illustrere poenget. Og hva med behandlingen? Hvem vil vel ha en enkel prat når du kan ha en omfattende behandling med medikamenter som har bivirkninger så lange at de kan bli en roman?

Og så er det de fantastiske øktene. Selvfølgelig, du kan alltid sette pris på de betimelige øyeblikkene når terapeuten din deler sin uvurderlige innsikt om din tilstand, som om de nettopp oppdaget den mest utrolige sammenhengen siden oppdagelsen av penicillin. Fordi ingen ser vel ut til å merke at vi alle går i sirkler rundt det samme emosjonelle problemet, som om vi er på en evig rundkjøring av selvrefleksjon.

Men den virkelige gullgruven? Det er selvfølgelig hvordan vi på en eller annen måte klarer å unngå å snakke om de egentlige livsproblemene. Tross alt, hvorfor konfrontere den nåværende økonomiske krisen når du kan dykke ned i dypet av din egen psykologiske labyrint? La oss ignorere verden utenfor og konsentrere oss om hvorvidt du er en skygge av deg selv eller en skygge av en skygge.

Så neste gang du har en dårlig dag, husk: Det er mye mer spennende å diagnostisere deg selv med en ny lidelse enn å håndtere de virkelige utfordringene. Tross alt, hvorfor gjøre det enkelt, når du kan gjøre det komplekst?

Hilsen,

En entusiastisk tilhenger av mental gymnastikk

Anonymkode: 882c3...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

image.thumb.png.c9198428c29d1117f83e1ea1df7c2f63.png

Ville dere vært her? Dette er fra en psykiatrisk avdeling i drift i Norge i dag.

Å jada, det der er mitt drømmested. Stedet hvor jeg kan snakke med mine favorittsykepleiere, strikke, le og ha det riktig så koselig og gøy. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tross alt, hvorfor gjøre det enkelt, når du kan gjøre det komplekst?

Sammenholdt med en løpende forventningsjustering iverksettes samhandlingskompetansen i tilknytning til helsevisjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å jada, det der er mitt drømmested. Stedet hvor jeg kan snakke med mine favorittsykepleiere, strikke, le og ha det riktig så koselig og gøy. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Å flette bastkurver. Å for en lykke 🤩

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I de stille gangene hvor tanker vandrer fritt,
Blant de hvite veggene der tiden synes å stå stille.
Et sted hvor sjelens smerte finner et skjult rom,
Der finnes de psyke, med hjertet fullt av storm.

De har kjempet mot skygger, mot usynlige fiender,
Der hver dag er en kamp, et tålmodig venterom.
På dOKTORONLINE, hvor ordene er deres våpen,
Hvor håp og frykt sammen vever sin melodi.

En hverdag fylt med samtaler, med legens forståelse,
Der medisinen er mer enn piller, men også empati.
I de dype blikkene ser man sjelens dype arr,
Der er sår som ikke vises, men som alltid er der.

De finner trøst i fellesskapet, i det å bli sett,
Der de ikke er alene i sin ensomhets nett.
På DOL, der nettets tråder binder de sammen,
Er de sterke i sin sårbarhet, hver dag et minne.

Så la oss huske de psyke, som kjemper dag for dag,
På dOKTORONLINE, hvor hver historie har en plass.
De er mer enn sine diagnoser, mer enn sine sår,
De er mennesker med håp, med drømmer som består.

Med hjerter som søker lys i mørkets dype dal,
På DOL finner de støtte, finner de en kanal.
Så la oss se dem med kjærlighet, med forståelsens blikk,
For i hver av deres reiser, finnes et unikt dikt.

Anonymkode: 882c3...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 1.03):

Jeg tenkte jeg skulle dele noen ord om psykiatri – den enestående vitenskapen som gjør en ekstraordinær jobb med å definere og katalogisere våre daglige småsinn. For hvem trenger virkelighet, når du har psykiatri? Å være mentalt ustabil er åpenbart den beste måten å få ekstra oppmerksomhet på. Tross alt, hvem trenger vanlige problemer som penger, jobb eller familierelasjoner når du kan ha en diagnose som ser ut som en fjernsynsserie?

La oss begynne med det mest fantastiske aspektet ved psykiatri: diagnosene. I stedet for å ha en enkel samtale om følelsene dine, kan du nå få en hel liste med lidelser å velge mellom. Depresjon? Så passé. La oss heller snakke om kronisk tilbaketrekning fra virkeligheten med hyperkreativitet – en diagnose jeg akkurat oppfant for å illustrere poenget. Og hva med behandlingen? Hvem vil vel ha en enkel prat når du kan ha en omfattende behandling med medikamenter som har bivirkninger så lange at de kan bli en roman?

Og så er det de fantastiske øktene. Selvfølgelig, du kan alltid sette pris på de betimelige øyeblikkene når terapeuten din deler sin uvurderlige innsikt om din tilstand, som om de nettopp oppdaget den mest utrolige sammenhengen siden oppdagelsen av penicillin. Fordi ingen ser vel ut til å merke at vi alle går i sirkler rundt det samme emosjonelle problemet, som om vi er på en evig rundkjøring av selvrefleksjon.

Men den virkelige gullgruven? Det er selvfølgelig hvordan vi på en eller annen måte klarer å unngå å snakke om de egentlige livsproblemene. Tross alt, hvorfor konfrontere den nåværende økonomiske krisen når du kan dykke ned i dypet av din egen psykologiske labyrint? La oss ignorere verden utenfor og konsentrere oss om hvorvidt du er en skygge av deg selv eller en skygge av en skygge.

Så neste gang du har en dårlig dag, husk: Det er mye mer spennende å diagnostisere deg selv med en ny lidelse enn å håndtere de virkelige utfordringene. Tross alt, hvorfor gjøre det enkelt, når du kan gjøre det komplekst?

Hilsen,

En entusiastisk tilhenger av mental gymnastikk

Anonymkode: 882c3...3ca

 

AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 18.28):

I de stille gangene hvor tanker vandrer fritt,
Blant de hvite veggene der tiden synes å stå stille.
Et sted hvor sjelens smerte finner et skjult rom,
Der finnes de psyke, med hjertet fullt av storm.

De har kjempet mot skygger, mot usynlige fiender,
Der hver dag er en kamp, et tålmodig venterom.
På dOKTORONLINE, hvor ordene er deres våpen,
Hvor håp og frykt sammen vever sin melodi.

En hverdag fylt med samtaler, med legens forståelse,
Der medisinen er mer enn piller, men også empati.
I de dype blikkene ser man sjelens dype arr,
Der er sår som ikke vises, men som alltid er der.

De finner trøst i fellesskapet, i det å bli sett,
Der de ikke er alene i sin ensomhets nett.
På DOL, der nettets tråder binder de sammen,
Er de sterke i sin sårbarhet, hver dag et minne.

Så la oss huske de psyke, som kjemper dag for dag,
På dOKTORONLINE, hvor hver historie har en plass.
De er mer enn sine diagnoser, mer enn sine sår,
De er mennesker med håp, med drømmer som består.

Med hjerter som søker lys i mørkets dype dal,
På DOL finner de støtte, finner de en kanal.
Så la oss se dem med kjærlighet, med forståelsens blikk,
For i hver av deres reiser, finnes et unikt dikt.

Anonymkode: 882c3...3ca

Hei . Tror du får flere til å lese dette hvis du legger det under psykiatri. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

I betraktning av en tiltagende agenda tilgjengeliggjøres fagkoordineringen i tillegg til rekrutteringsutfordringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...