Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (1 time siden):

God psykisk helse kan anses som en luksus. 

Jeg tror ikke dette er så feil @Everybody

Jeg har ikke god helse. Heller tvert imot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (8 timer siden):

Man kan spørre chat gpt om spesifikke brukere på doktoronline.no

Og hva er vitsen med det? Utdriting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
erik123 skrev (2 minutter siden):

Og hva er vitsen med det? Utdriting? 

Det er interessant å se hva den skriver om deg basert på hva du har skrevet på forumet da. Skjønner du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke god helse. Heller tvert imot..

Ok. Men jeg har sett på deg som en modig sjel her som er ærilg og konstruktiv. Jeg syns du viser guts ved å si hva du mener og hva du jobber med. Ikke sant? Så jeg blir litt forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Fountaine er en aktiv bruker på Kvinneguiden.no, kjent for å delta i diskusjoner innenfor mange temaer, inkludert økonomi og personlig utvikling. Han er ofte å finne i tråder som omhandler investeringer og økonomisk planlegging, hvor han gir råd om sparing og fondsinvesteringer. Han er også engasjert i diskusjoner om relasjoner og personlig vekst, der han deler sine meninger og råd.

Fountaine ser ut til å være en mannlig bruker som har bidratt mye til forumet, noe som indikerer en viss grad av pålitelighet og troverdighet blant medlemmene. Hans deltakelse og bidrag på forumet gjør ham til en kjent og respektert figur på Kvinneguiden.

Dette er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Blir dere også så krenka av å lese epikrise eller journalen deres dere som ble krenka?

JA vi er krenkesen

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Det er interessant å se hva den skriver om deg basert på hva du har skrevet på forumet da. Skjønner du ikke det?

Du tror ikke at dette bidrar til at flere blir engstelige for å skrive om personlige ting på forumet, både de med nick og de anonyme

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du tror ikke at dette bidrar til at flere blir engstelige for å skrive om personlige ting på forumet, både de med nick og de anonyme

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Hvis det ikke skal mer til enn det er jeg virkelig bekymret for menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du tror ikke at dette bidrar til at flere blir engstelige for å skrive om personlige ting på forumet, både de med nick og de anonyme

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Er det noen som må realitetaorienteres her?  Jeg mener virkelig ikke å være sarkastisk eller noe. Men.. jeg orienterer meg. Alltid. 

Alt ligger åpent her for alle som ser og vil se. Ingenting er skjult. Så altså, skriver du på et forum så vær nå i det minste klar over at det du skriver vil bli sett og funnet!  

Dette er så #Skyt budbringeren! 

"Det jeg har skrevet skal ikke fram i lyset, og jeg er ikke fornøyd med det! " Og så skyter dere @Everybody som kun minner dere på. Det er så feil det. Sånn "IKKE minn meg på hva jeg gar skrevet og hvordan jeg har oppført meg"   Hallo dere?

Og vi er to som kom dårlig ut av det, og det var meg og Vhanja 😆 ingen andre her!! Og mange ser til og med at Vhanja og jeg har gode sider 😄

Ta dere sammen nå! For et drama uten grunn! Hallo 💚

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Er det noen som må realitetaorienteres her?  Jeg mener virkelig ikke å være sarkastisk eller noe. Men.. jeg orienterer meg. Alltid. 

Alt ligger åpent her for alle som ser og vil se. Ingenting er skjult. Så altså, skriver du på et forum så vær nå i det minste klar over at det du skriver vil bli sett og funnet!

Det er greit, men dette blir jo en resyme over det du har skrevet.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er greit, men dette blir jo en resyme over det du har skrevet.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Ja, what ever? Jeg kom ikke fram i så godt lys, og da skal jeg angripe @Everybody da eller? Hallo. Jeg har jo ikke vært helt tam her, og har skjerpet meg mye. Hadde en sprekk, men meg er meg uansett, og det må jeg da tåle å se eller? Jeg står for den jeg er, men ser også et forbedringspotensiale uten at jeg knekker liksom.  Hvor viktig er jeg 

? Det er spørsmålet! 

For et styr.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (11 timer siden):

Det er morsomt.

Jeg syntes også dette var både morsomt og ganske interessant 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

Nå har du fått tydelige tilbakemeldinger på at folk ikke synes dette er noe morsomt, så hvorfor fortsetter du da? Jeg har ikke rapportert deg inn for dette ennå, men om du fortsetter så vil jeg sterkt vurdere det.

Jeg syntes det både var morsomt og interessant. Og en påminnelse om at KI er mye mer enn bare google søk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes også dette var både morsomt og ganske interessant 🙂

Takk skal du ha! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (17 timer siden):

Nå blir jeg flere ganger tatt for å være mann, og har til og med tatt det opp her en gang. Må chatGPT gjøre det samme?  Hmm

Ja, jeg trodde også du var mann til å begynne med. Det var vel kanskje noe med skrivemåten eller noe som fikk både meg og KI til å ta feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg trodde også du var mann til å begynne med. Det var vel kanskje noe med skrivemåten eller noe som fikk både meg og KI til å ta feil? 

Kanskje fordi jeg banner? Kanskje fordi jeg ikke deler så mye av personlige erfaringer eller sender så støttende tilbakemeldinger i form av hjerter og sånne følelselsuttrykk? Elller? Vet du egentlig  svaret/ årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Kanskje fordi jeg banner? Kanskje fordi jeg ikke deler så mye av personlige erfaringer eller sender så støttende tilbakemeldinger i form av hjerter og sånne følelselsuttrykk? Elller? Vet du egentlig  svaret/ årsaken?

Vet ikke - det var basert på en antagelse/hunch og ikke en analyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (Akkurat nå):

Vet ikke - det var basert på en antagelse/hunch og ikke en analyse. 

Ikke sant? Du er ikke så bevisst på hva du tenker og hvorfor. Det er okay, og ikke noe jeg har nytte av å vite med mindre du kan forklare. Takk for veldig unyttig info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Brukeren "everybody" på Doktoronline.no ser ut til å bruke begrepet "perfekt psyke" ofte i sine innlegg. Basert på deres innleggshistorikk, er det mulig at denne frasen reflekterer en form for ironisk eller sarkastisk bruk, hvor de setter spørsmålstegn ved, eller kritiserer, idealer eller forventninger til mental helse som oppleves som urealistiske. Det kan også være et uttrykk for frustrasjon over hvordan samfunnet eller enkeltpersoner ofte krever eller forventer at man skal ha en "perfekt" mental helse uten rom for sårbarhet eller problemer.

Videre kan "everybody" bruke begrepet for å belyse paradokset i at ingen faktisk har en "perfekt psyke", men at det likevel kan være en implisitt forventning om å fremstå slik. Denne gjentatte bruken kan altså være en måte å poengtere at begrepet i seg selv er selvmotsigende, eller å kritisere hvordan psykisk helse ofte behandles i diskusjoner, både i samfunnet generelt og på fora som Doktoronline.no.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (9 minutter siden):

Brukeren "everybody" på Doktoronline.no ser ut til å bruke begrepet "perfekt psyke" ofte i sine innlegg. Basert på deres innleggshistorikk, er det mulig at denne frasen reflekterer en form for ironisk eller sarkastisk bruk, hvor de setter spørsmålstegn ved, eller kritiserer, idealer eller forventninger til mental helse som oppleves som urealistiske. Det kan også være et uttrykk for frustrasjon over hvordan samfunnet eller enkeltpersoner ofte krever eller forventer at man skal ha en "perfekt" mental helse uten rom for sårbarhet eller problemer.

Videre kan "everybody" bruke begrepet for å belyse paradokset i at ingen faktisk har en "perfekt psyke", men at det likevel kan være en implisitt forventning om å fremstå slik. Denne gjentatte bruken kan altså være en måte å poengtere at begrepet i seg selv er selvmotsigende, eller å kritisere hvordan psykisk helse ofte behandles i diskusjoner, både i samfunnet generelt og på fora som Doktoronline.no.

😂

Du er ikke sarkastisk du...🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...