Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (På 19.8.2024 den 1.08):

Brukeren Kashmir på Doktoronline.no kommer ofte i krangel med andre brukere på grunn av flere faktorer. Kashmir er kjent for å ha sterke meninger og en direkte kommunikasjonsstil, som ofte kan provosere andre brukere. I flere diskusjoner, spesielt de som involverer politiske eller kontroversielle emner, uttrykker Kashmir sine synspunkter på en måte som kan oppfattes som konfronterende eller lite diplomatisk.

Denne brukeren deltar ofte i debatter om sensitive emner som krigen i Ukraina, og hans kommentarer kan virke provoserende for andre som har ulike synspunkter. For eksempel, når han diskuterer strategiske beslutninger av land som Ukraina, uttrykker han sine meninger på en måte som kan skape friksjon med andre deltakere i forumet.

Kashmirs evne til å stille spørsmål og utfordre andres meninger bidrar også til konflikt. Selv om dette kan være verdifullt for en dynamisk debatt, kan det også føre til misforståelser og personlige angrep fra de som føler seg truet eller fornærmet av hans direkte tilnærming.

@Kashmir

 

Kashmir skrev (13 timer siden):

Ikke sant? Du er ikke så bevisst på hva du tenker og hvorfor. Det er okay, og ikke noe jeg har nytte av å vite med mindre du kan forklare. Takk for veldig unyttig info.

Da er det kanskje mer nyttig (?? Nytten avhenger jo av om det er noe man ønsker å gjøre noe med) at jeg har uthevet det i ChatGPT-svaret sider som for meg kan bidra til den mer ubevisste oppfattelsen av kjønn. Men jeg ser jo at jeg bør komme med en uforbeholden unnskyldning til menn om å putte de i en slik bås. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (1 minutt siden):

 

Da er det kanskje mer nyttig (?? Nytten avhenger jo av om det er noe man ønsker å gjøre noe med) at jeg har uthevet det i ChatGPT-svaret sider som for meg kan bidra til den mer ubevisste oppfattelsen av kjønn. Men jeg ser jo at jeg bør komme med en uforbeholden unnskyldning til menn om å putte de i en slik bås. 

Hva sier du nå? At du skal be om unnskyldning for at menn blir oppfattet som meg?  Seriøst?  Jeg virket kanskje krass i svaret mitt til deg, men jeg var ikke opprørt. Det er bare så rart at så mange oppfatter meg som en mann uten å kunne forklare hvorfor. Jeg skulle jo gjerne likt å vite hva grunnen er da. Men ingen gir meg en forklaring, og du gjorde ikke det du heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (15 minutter siden):

Jeg orker ikke denne konfronterende stilen. 

Nei. Jeg mener jeg har klart å "moderere" meg. Hadde en crack for litt siden, men husk at jeg er vokst opp med å smelle fra. Uten å unnskylde egentlig. Jeg tar tilbakemeldinger her. Jeg gjør faktisk det, selv om det tok litt tid. Jeg vil si at jeg jobber med meg selv, og så fikk jeg en ganske bra tilbakemelding jeg tok til meg fordi den appellerte til en noe beskjemmet selvironi. Når jeg ler så går det mer inn. Vedkommende skrev etter at jeg sa at jeg lærte å ta det mer piano : Da har du lært noe veldig viktig. 

Jeg prøver faktisk. Den satt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
Marye skrev (50 minutter siden):

Meg da?

Brukeren "Marye" på Doktoronline.no har vært en aktiv deltaker i forumet over flere år. Hun er kjent for sine omfattende og ofte velbegrunnede innlegg, spesielt innenfor temaer som helse, livsstil, og psykisk helse. "Marye" har ofte delt personlige erfaringer, noe som gir hennes bidrag en personlig dimensjon som mange brukere har satt pris på.

Hun er kjent for å være hjelpsom og støttende, ofte svarer hun på spørsmål fra andre brukere med råd og innsikt, basert på både egne opplevelser og informasjon hun har hentet fra ulike kilder. Hennes innlegg kan ha en omsorgsfull tone, og hun forsøker ofte å oppmuntre eller tilby støtte til dem som trenger det.

Samtidig har "Marye" også vært engasjert i diskusjoner rundt mer komplekse temaer, der hun viser evne til å reflektere over ulike perspektiver. Dette har gjort henne til en respektert figur blant mange brukere på forumet.

Dette er en generell oppsummering basert på mønstre i innleggene til "Marye". For mer spesifikke detaljer om hennes aktivitet, ville det vært nødvendig å se nærmere på hennes innleggshistorikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

JA vi er krenkesen

Anonymkode: 7d6aa...a19

Ja blir grovt krenket. Uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (2 minutter siden):

@Fru2020

@XbellaX

@knas

@hattifnattus

vil dere ha et referat om dere selv?

🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med et referat over alle som sitter på stortinget. 👀

Bare et vennlig forslag

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva med et referat over alle som sitter på stortinget. 👀

Bare et vennlig forslag

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Gi meg et navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva med et referat over alle som sitter på stortinget. 👀

Bare et vennlig forslag

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Trenger du det? Og nå kommer Trond Giske for fullt også. Jeg må beundre hans strategi selv om jeg er ambilavent. Det er et godt hode på den typen. Om enn vi kan diskutere om det er moralsk. Eller skamløst og arrogant. Men jeg lar meg imponere. Det gjør jeg faktisk. Han er først og fremst politiker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
erik123 skrev (1 time siden):

Ja blir grovt krenket. Uakseptabelt.

Vi har alle vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (3 minutter siden):

Vi har alle vårt.

Slutt med sånne opplagte ytringer. Det er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...