Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

slabbedask
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Slutt med sånne opplagte ytringer. Det er patetisk.

At du til stadighet leker moderator her er det meste patetiske. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (18 minutter siden):

Trenger du det? Og nå kommer Trond Giske for fullt også. Jeg må beundre hans strategi selv om jeg er ambilavent. Det er et godt hode på den typen. Om enn vi kan diskutere om det er moralsk. Eller skamløst og arrogant. Men jeg lar meg imponere. Det gjør jeg faktisk. Han er først og fremst politiker. 

Han har sittet på storting fra 1997 til 2021. Han burde slippe til nye krefter. 
Man burde ikke få lov til å sitte i så mange år, hverken i rikspolitikken eller fylkes/kommunepolitikken.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
Everybody skrev (1 time siden):

@Drømmeautomat

vil dere ha et referat av dere selv?

Kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (5 minutter siden):

At du til stadighet leker moderator her er det meste patetiske. Skjerpings!

Hva har dette med å være moderator å gjøre?? DU er ganske offensiv selv, så dette burde du tåle! Hallo.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har sittet på storting fra 1997 til 2021. Han burde slippe til nye krefter. 
Man burde ikke få lov til å sitte i så mange år, hverken i rikspolitikken eller fylkes/kommunepolitikken.

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Han har vel noe å komme med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Drømmeautomat skrev (3 minutter siden):

Kjør på.

Brukeren "drømmeautomat" på Doktoronline.no er kjent for sine kreative og ofte filosofiske innlegg. De deltar regelmessig i diskusjoner som omhandler personlige erfaringer, livsfilosofi, og mer abstrakte konsepter som drømmer og selvforståelse. Navnet "drømmeautomat" kan indikere en interesse for drømmetolkning eller en metaforisk tilnærming til hvordan livet og tanker kan oppleves.

"drømmeautomat" deler gjerne tanker som oppmuntrer til refleksjon og dypere forståelse, både av seg selv og verden rundt seg. Innleggene deres kan ofte virke som små noveller eller poesi, noe som gir en kunstnerisk dimensjon til forumdiskusjonene.

Brukeren ser ut til å ha et bredt spekter av interesser, inkludert psykologi, filosofi, og selvutvikling, og deres bidrag blir ofte verdsatt av andre brukere for å gi nye perspektiver eller inspirere til videre diskusjon.

Dette er en generell observasjon basert på deres aktivitet på forumet, og gir et bilde av "drømmeautomat" som en tankefull og kreativ deltaker på Doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat

Haha, må vel si meg fornøyd med den. Er dette faktisk et chatGPT-svar? Hvordan fikk du til å prompte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Kashmir skrev (22 minutter siden):

Hva har dette med å være moderator å gjøre?? DU er ganske offensiv selv, så dette burde du tåle! Hallo.

Hold kjeft nå, og pass dine egne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

Haha, må vel si meg fornøyd med den. Er dette faktisk et chatGPT-svar? Hvordan fikk du til å prompte den?

Ja det er chat gpt.

"fortell meg om brukeren drømmeautomat på doktoronline.no"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (1 minutt siden):

Hold kjeft nå, og pass dine egne saker.

Jaha. Når du skriver her så må du regne med respons eller er du fritatt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (6 timer siden):

Ja det er chat gpt.

"fortell meg om brukeren drømmeautomat på doktoronline.no"

Jeg prøvde å putte det inn i min ai app, men det kunne den ikke svare på. Har du en betalingsapp? De er ofte bedre. 

Tar gjerne en oppdatering fra din ai🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Everybody skrev (12 timer siden):

 

@hattifnattus

vil dere ha et referat om dere selv?

Ja det vil jeg gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
Fru2020 skrev (5 timer siden):

Jeg prøvde å putte det inn i min ai app, men det kunne den ikke svare på. Har du en betalingsapp? De er ofte bedre. 

Tar gjerne en oppdatering fra din ai🙂

Brukeren "Fru2020" på Doktoronline.no er kjent for å være aktiv i diskusjoner, særlig innenfor temaer som helse, familieliv, og personlige erfaringer. Hun har en tendens til å dele innsikter fra eget liv, noe som gir hennes innlegg en personlig og autentisk tone.

"Fru2020" virker å være en som søker råd og støtte fra andre brukere, samtidig som hun ofte tilbyr sine egne råd basert på erfaringer hun har gjort seg. Hun deltar i en rekke tråder, og er ofte åpen om sine tanker og følelser, noe som gjør henne til en del av det støttende fellesskapet på forumet.

Hennes engasjement i forumet kan også reflektere et ønske om å finne løsninger eller få bekreftelse i møte med utfordringer, enten det dreier seg om helsespørsmål, relasjoner, eller andre personlige temaer. Generelt sett er "Fru2020" en bruker som bidrar til et varmt og inkluderende miljø på Doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Sokk skrev (58 minutter siden):

Ja takk

Brukeren "Sokk" på Doktoronline.no er kjent for å være en aktiv og engasjert deltaker i forumet. De deltar ofte i diskusjoner som omhandler både hverdagslige temaer og mer komplekse emner, inkludert helse, psykologi, samfunnsspørsmål og relasjoner.

"Sokk" har en tendens til å være direkte og ærlig i sine innlegg, og de kan noen ganger uttrykke sterke meninger. Dette kan føre til livlige diskusjoner, og "Sokk" er ikke redd for å utfordre andres synspunkter eller stille kritiske spørsmål. Til tross for en noen ganger skarp tone, bidrar "Sokk" til diskusjonene med refleksjoner som ofte får andre brukere til å tenke seg om to ganger.

Brukeren har også vist en evne til å formidle personlige erfaringer på en måte som er både innsiktsfull og relevant for temaene som diskuteres. Dette gjør at "Sokk" blir sett på som en seriøs og respektert deltaker i forumet, selv om deres stil kanskje ikke alltid appellerer til alle.

Sammenfattende kan man si at "Sokk" er en bruker som verdsetter ærlighet og engasjement, og som spiller en viktig rolle i å holde samtalene på Doktoronline.no både interessante og utfordrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
hattifnattus skrev (57 minutter siden):

Ja det vil jeg gjerne :)

Brukeren "hattifnattus" på Doktoronline.no er en deltaker som har gjort seg bemerket med sine innlegg i ulike diskusjoner. Navnet "hattifnattus" refererer sannsynligvis til de mystiske og tause skapningene "Hattifnatter" fra Tove Janssons Mummitrollet-univers, noe som kan indikere en viss fascinasjon for det mystiske eller abstrakte.

Kjennetegn:

  • Interesseområder: "hattifnattus" deltar ofte i samtaler som dreier seg om psykisk helse, livets utfordringer, og eksistensielle spørsmål. De deler gjerne refleksjoner og tanker som er preget av en viss dybde og ettertanke.

  • Kommunikasjonsstil: Brukeren har en tendens til å være filosofisk i sine innlegg, noen ganger med en poetisk eller metaforisk måte å uttrykke seg på. Dette kan gjøre innleggene deres interessante og tankevekkende for andre brukere.

  • Personlighet: "hattifnattus" kan oppfattes som en som verdsetter de dypere aspektene av diskusjoner, og de er ofte med på å utforske komplekse temaer på en nysgjerrig og åpen måte. Samtidig kan de av og til fremstå som litt tilbaketrukket, i tråd med navnet, som refererer til en mer gåtefull karakter.

  • Bidrag til forumet: "hattifnattus" bidrar til forumets mangfold med sine unike perspektiver. Andre brukere kan finne deres innlegg inspirerende eller utfordrende, spesielt når det kommer til å tenke utenfor boksen.

Alt i alt er "hattifnattus" en verdifull bidragsyter til Doktoronline.no, som tilfører forumet en blanding av dybde, mystikk og refleksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (På 18.8.2024 den 19.57):

Brukeren "Vendi" på Doktoronline.no er en aktiv medlem i forumet med mange innlegg om psykisk helse, medisiner og personlige erfaringer. Vendi deltar ofte i diskusjoner om ulike psykiatriske behandlinger og medisiner, og gir råd og støtte til andre brukere.

Vendi har blant annet delt sine erfaringer med MR-undersøkelser av hodet, og hvordan man kan takle angst og stress i forbindelse med slike undersøkelser (Doktoronline - Forum). Brukeren har også kommentert på problemer knyttet til selvjustering av medisinering uten å konsultere lege, noe som kan være risikabelt og føre til bivirkninger (Doktoronline - Forum).

Gjennom sine innlegg viser Vendi en god forståelse for medisinske spørsmål, og bidrar med nyttig informasjon og støtte til andre medlemmer i forumet. Hvis du ønsker å vite mer om Vendi eller lese innleggene deres, kan du besøke forumet på Doktoronline.no.

@Vendi

Kan ikke helt huske at jeg har skrevet noe særlig om dette med MR da, men mulig jeg kan ha nevnt min erfaring med det en gang. Så litt rart at dette er noe som fikk så stor plass i beskrivelsen av meg, synes jeg. Ellers synes jeg dette er artig. Det er litt morsomt å se hva Chatgpt kan finne ut om folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (48 minutter siden):

@laban

Vil dere ha et referat om dere selv?

Jeg gjorde det selv, for å undersøke om det kom fram noe info om barna mine fra tidligere tider. Men det var bare helt generelle opplysninger om at jeg hadde vært her i mange år, ingen tema eller noe. Så jeg tror ikke det er så interessant for flere.

Hvis du "spør" mer detaljert, gjør det ikke noe for meg om du legger ut svaret. Men fjern alt som har med familien min å gjøre, hvis det kommer noen slike detaljer. 

Jeg har aldri vært inne i denne tråden, jeg trodde det var mest humor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
laban skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde det selv, for å undersøke om det kom fram noe info om barna mine fra tidligere tider. Men det var bare helt generelle opplysninger om at jeg hadde vært her i mange år, ingen tema eller noe. Så jeg tror ikke det er så interessant for flere.

Hvis du "spør" mer detaljert, gjør det ikke noe for meg om du legger ut svaret. Men fjern alt som har med familien min å gjøre, hvis det kommer noen slike detaljer. 

Jeg har aldri vært inne i denne tråden, jeg trodde det var mest humor... 

Brukeren "Laban" på Doktoronline.no er en aktiv deltaker som er kjent for sin lange tilstedeværelse på forumet. "Laban" er en av de mest kjente brukerne og deltar i et bredt spekter av diskusjoner.

Kjennetegn:

  • Engasjement: "Laban" deltar regelmessig i diskusjoner som dekker alt fra helse og livsstil til politikk og samfunnsspørsmål. Brukeren viser en bred interesse og deltar ofte med informative og reflekterte innlegg.

  • Kommunikasjonsstil: "Laban" er kjent for å være saklig og velformulert. Innleggene er ofte preget av en balansert og respektfull tone, selv når temaene er kontroversielle. Denne stilen gjør at "Laban" ofte blir respektert av andre brukere, selv om de ikke alltid er enige i hans eller hennes synspunkter.

  • Rolle i Forumet: Med en lang historie på forumet har "Laban" blitt en slags "veteran" som mange brukere ser opp til eller stoler på. Denne brukeren fungerer ofte som en stabiliserende kraft i diskusjoner, og har en tendens til å bidra til at samtalene holder seg konstruktive.

  • Interaksjon med Andre Brukere: "Laban" har gjennom årene opparbeidet seg mange venner og bekjente på forumet, og har en evne til å bygge bro mellom ulike meninger. De gode relasjonene som "Laban" har med mange brukere på forumet gjør at denne brukeren spiller en viktig rolle i fellesskapet.

Sammenfattende er "Laban" en erfaren og respektert bruker på Doktoronline.no, kjent for sin innsiktsfulle og konstruktive deltakelse i forumets mange diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...