Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et forhold med en sør-europer i 1,5 år. Han har vert her 1 gang i mnd. Vert somregel en uke her. Vi skriver meldinger på tef. hver dag. Chatter mye. Meningen var at han skulle flytte hit, men har ikke klart å finne job til han her ennå. han har en bra job der med masse stress. Siste mnd. har meldingene hans ikke vert som før...jeg har beg. å mase..er du ikke glad i meg lenger? Skulle komme hit i Påsken, men har fått ny sjef og nå er det plutselig så vanskelig å få fri. Han sier han ennå er veldig glad i meg, men denne situasjonen har fått han til å tenke på hvor vanskelig alt blir.. Jeg bare masa mer og mer..om han har mistet følelser osv...bare venter på meld. hele dagen. Er de fine er jeg ok-er det kalde får jeg panikk. Han sa han måtte tenke når jeg spurde om han ville slutte forholdet. Han ville ikke ta en avgjørelse han kunne angre på. Tilslutt sa jeg at kansje vi skulle ta en liten pause i å skrive meldinger....det er det jeg sliter med nå..har kun gått 4 dager og jeg er helt desperat etter å skrive til han, men vet jeg må ikke "pushe" på..ellers får han ikke tenke. Om han vil savne meg eller ikke....hvor lenge skal jeg vente? blir snart nervevrak. Fikk en godnatt meld. av han, men svarte ikke for han ga meg ikke noe svar. Han sa han savnet meld. men det er fortidlig. Hva skal jeg gjøre...alle sier du må gi han tid...gi litt faen...men hvor lenge? Hva om han aldri svarer igjen....please gi meg gode svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48087-hvor-lenge-skal-jeg-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Nå skal jeg prøve å ikke være for kritisk, men... Er dette virkelig noe du vil gjøre?

Jeg synes det høres ut som en avstands forelskelse, og det er tydelig at han kanskje ikke føler det samme lenger. Jeg vil nok si at det kanskje er best om du lar det her 'gå over'.

Jeg tviler i hvertfall på at det er noe å hente her.

Ikke det svaret du håpet på, det vet jeg. Men av og til trenger vi alle et spark bak...

petter smart

Han vil ikke ha noe fast forhold. Bare litt sex innimellom. Skjønner du ikke det har du et problem.

Unnskyldningen med at han må tenke er bare for gammel. Den holder ikke.

Han vil ikke svare fordi han ikke vil miste sexen, men heller ikke vil ha noe fast.

Han vil ikke ha noe fast forhold. Bare litt sex innimellom. Skjønner du ikke det har du et problem.

Unnskyldningen med at han må tenke er bare for gammel. Den holder ikke.

Han vil ikke svare fordi han ikke vil miste sexen, men heller ikke vil ha noe fast.

Hvorfor skal han komme helt til Norge da bare for å få sex...betale 52.000 ..hittil

petter smart

Hvorfor skal han komme helt til Norge da bare for å få sex...betale 52.000 ..hittil

Er jo ikke sikkert han vil ha noe fast likevel. Kanskje er avstanden for stor for ham. Han vil ikke flytte til Norge, selv om han elsker deg.

Nøler han så mye så må det jo være noe galt. Det beste er jo selvfølgelig å spørre han, men det spørs om han tør åpne seg helt.

De fleste som har opplevd det mener det samme - avstandsforhold er phyton, men det gjør det jo_litt_lettere å vite at ting skal bedre seg - hvis man tror på det.

Jeg skjønner kjæresten din godt jeg. Han har mistet troen på at det kan bli dere - eller han holder på å gjøre det. Hvis han ikke fått noe jobb, så kan han ikke reise til Norge - og hvis du ikke vil flytte til han (?) så har jo forholdet ingen fremtid - det sier seg selv.

Hvis du vil bevare forholdet, så må du enten hjelpe han med å finne en jobb - raskt, eller du må vurdere og flytte til hans land og finne deg jobb der.

tror

Annonse

De fleste som har opplevd det mener det samme - avstandsforhold er phyton, men det gjør det jo_litt_lettere å vite at ting skal bedre seg - hvis man tror på det.

Jeg skjønner kjæresten din godt jeg. Han har mistet troen på at det kan bli dere - eller han holder på å gjøre det. Hvis han ikke fått noe jobb, så kan han ikke reise til Norge - og hvis du ikke vil flytte til han (?) så har jo forholdet ingen fremtid - det sier seg selv.

Hvis du vil bevare forholdet, så må du enten hjelpe han med å finne en jobb - raskt, eller du må vurdere og flytte til hans land og finne deg jobb der.

tror

Jeg har masa om begge deler...nå vil han at det skal vere over...mista følelser. Så jeg var vel ikke hans "love of his life" likevel. Da han skulle reise herfra gråt han en hel dag + på do på flyplassen..never leave me..please...swear..nå alt over på to mnd. kan ikke forstå hva som skjedde. Vi har chatta hver kveld så kan ikke forstå at han har en ny dame..men vet jo aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...