Gå til innhold

Vondt i halsen, halskreft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en 16 år gammel jente som var forksjøla for noen dager siden. Har hatt litt vondt i øret, nå gjør det ganske vondt å svelge på venstre side av halsen.
Jeg over tenker dette veldig mye og er livredd for at dette er kreft. 
hva kan det være? Og bør jeg kontakte legen?

Anonymkode: c5626...627

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/480991-vondt-i-halsen-halskreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei, jeg er en 16 år gammel jente som var forksjøla for noen dager siden. Har hatt litt vondt i øret, nå gjør det ganske vondt å svelge på venstre side av halsen.

Det har nok sammenheng med forkjølelsen. Kanskje er du ikke riktig ferdig med den enda. 

Lillemus
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Halskreft har du neppe, jeg ville heller antatt halsbetennelse. Men om du har feber og blir fysisk dårlig så er det bare å ta en tur til legen og ta en sjekk.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har akkurat vært forkjøla - det er veldig vanlig at man har halsvondt i den sammenhengen. Å tenke at dette er kreft er fullstendig unødvendig. 

Lege kan være aktuelt, men utelukkende for å sjekke om du har halsbetennelse som du kan få behandling for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...