ungoglovende Skrevet 20. september 2000 Skrevet 20. september 2000 Jeg har en tapp i analåpningen. Den er meget øm. Noe tilsier meg at det ikke skal være slik.Jeg har problemer med at det begynner å blø når jeg tørker meg etter toalett-besøk. Jeg har og et stort problem med at jeg blir veldig fort "svett" i området rundt. Vanskelig å forklare. Men er utrolig sjenerende da jeg lett får "svette-merker" i bukse-baken. Jeg har problemer med å ta dette opp med lege. Men kan jeg få hjelp mot dette gjennom medisiner jeg kan hente uten resept på apoteket? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. september 2000 Skrevet 22. september 2000 Det er ikke unormalt med små tapper eller fliker ved endetarmen, men hvis det i tillegg er blødning, bør du søke lege. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.