Gå til innhold

Er Fruen utro med SMS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg betyr å flirte å kokettere overfor en mann med seksuelle undertoner. Vekke lyster hos seg selv og "offeret". Dette er lek med ild og helt unødvendig når man er i et forhold, synes jeg,

OK. Jeg tror jeg har litt lavere terskel for hva jeg kaller å flørte.

Fy fillern så sur jeg hadde blitt om samboeren min hadde lest sms-ene mine! Da hadde jeg selvfølgelig laget ny pin-kode jeg også (ikke at han vet den jeg har nå tror jeg) - uansett om jeg hadde hatt noe å skjule eller ikke.

Du kan være sjalu og mistenke ting - men å snoke på telefonen hennes _må_ du holde deg for god for.

Dessuten - om det nå er "heite" meldinger - hva så? Bare det ikke er et opplegg hun gjennomfører i praksis? SMS (eller chat på nettet) _kan_ for mange være en måte å flørte litt og krydre hverdagen litt uten å gå ut og ha seg.

Gjest gutt21

Fy fillern så sur jeg hadde blitt om samboeren min hadde lest sms-ene mine! Da hadde jeg selvfølgelig laget ny pin-kode jeg også (ikke at han vet den jeg har nå tror jeg) - uansett om jeg hadde hatt noe å skjule eller ikke.

Du kan være sjalu og mistenke ting - men å snoke på telefonen hennes _må_ du holde deg for god for.

Dessuten - om det nå er "heite" meldinger - hva så? Bare det ikke er et opplegg hun gjennomfører i praksis? SMS (eller chat på nettet) _kan_ for mange være en måte å flørte litt og krydre hverdagen litt uten å gå ut og ha seg.

Så hvis du hadde funnet ut at samboeren din "chattet", flørtet og hygget seg med en annen på jobb hadde det vært helt greit for deg?? jaja.... noen elsker sin samboer, andre ikke,.........

Gjest chatter

Så hvis du hadde funnet ut at samboeren din "chattet", flørtet og hygget seg med en annen på jobb hadde det vært helt greit for deg?? jaja.... noen elsker sin samboer, andre ikke,.........

Det har ingenting med det å gjøre - om man elsker hverandre eller ikke. Det har med tillit å gjøre.

Hilsen en som har en mann som

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...