Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Alfa!

Grattis :-) Er det ikke deilig? Og spennende? Og ikke minst rart!?

Du skal se vi har fått noen knallfine egg! Og at det virkelig blir en blå bølge her inne om et par uker :-)))

Hvordan føler du deg ellers da? Regner med du slapper helt av, og koser deg?

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48111-2-p%C3%A5-plass-i-dag/#findComment-183647
Del på andre sider

Gjest tilBecca72

Hei Alfa!

Grattis :-) Er det ikke deilig? Og spennende? Og ikke minst rart!?

Du skal se vi har fått noen knallfine egg! Og at det virkelig blir en blå bølge her inne om et par uker :-)))

Hvordan føler du deg ellers da? Regner med du slapper helt av, og koser deg?

Lykke til!

Klem fra

Føler meg helt fin.Ble anbefalt å være hjemme fra jobben i morgen siden jeg satte inn i dag. Har etter hvert akseptert det og har bestemt meg for å ta det med ro imorgen og lese. Litt rart for jeg er jo ikke "syk".

Ja det blir spennende tider, har pleid å få mens på dag 16. Men er optimist og tror på at denne gangen skal det gå vegen. Vi får oppdatere hverandre på symptomer.Hvor tidlig kan vi klare å innbille oss noen tro :-)

Er det innbildning eller gir de seg litt bedre tid på RH nå som de tar betalt? Legen i dag var jo direkte pratsom og forklarte en hel masse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48111-2-p%C3%A5-plass-i-dag/#findComment-183649
Del på andre sider

Føler meg helt fin.Ble anbefalt å være hjemme fra jobben i morgen siden jeg satte inn i dag. Har etter hvert akseptert det og har bestemt meg for å ta det med ro imorgen og lese. Litt rart for jeg er jo ikke "syk".

Ja det blir spennende tider, har pleid å få mens på dag 16. Men er optimist og tror på at denne gangen skal det gå vegen. Vi får oppdatere hverandre på symptomer.Hvor tidlig kan vi klare å innbille oss noen tro :-)

Er det innbildning eller gir de seg litt bedre tid på RH nå som de tar betalt? Legen i dag var jo direkte pratsom og forklarte en hel masse.

Hei igjen!

Legen jeg hadde igår var også pratsom. Har ikke fått med meg navnet, hadde han på uttaket også. En mørkhåret en, hørtes ut som han var bergenser? Det har vært et par ganger det har gått litt fort, men ultralyden i påsken, uttaket og innsetting var jeg veldig fornøyd med. God tid, og gode forklaringer.

Så da får vi bare ligge å dra oss på sofaen litt. Og håpe de to små klamrer seg fast, som de selvfølgelig gjør ;-)

Og det er nok ikke mange dagene til vi får en haug med symtomer!!! ;-))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48111-2-p%C3%A5-plass-i-dag/#findComment-183655
Del på andre sider

Hei på deg Alfa!

Ville bare ønske deg lykke til!

Det optimale hadde jo vært om de hadde kunne funnet opp en type lynlim som ble sendt med hjem etter egginnsetting. Det måtte ha blitt en salgssuksess.

Krysser fingre og tær for at det i all hemmlighet har blitt påført litt lim på dine egg, og at de klistrer seg fast. Tror at det er veldig fornuftig av deg å bli hjemme i morgen og ta dagen helt med ro. Da har en ihvertfall gjort det en har kunnet selv, og slipper og ha det å tenke på i dagene som kommer. Det blir spennende fremover.....

LYKKE TIL!

Optimsitisk klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48111-2-p%C3%A5-plass-i-dag/#findComment-183751
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...