Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Det virker som det er mange som er i gang med forsøk, så det hadde vært morro med en oppdatering.

Jeg er på 5. spraydag og starter med sprøyter 22 april. Regner med uttak den første uka i mai . Skal til Maigaard.

Benytter anledningen til å ønske alle lykke til :o)) også dere som ruger ....

Nå venter vi på en kjempe blå bølge ............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48142-hvem-sprayer-og-stikker-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krepsen30

Jeg er inne i min 7'ende uke med nedregulering (både spray og sprøyter) og skal ta ny østradiol prøve i morgen, for å sjekke om jeg er nedregulert.

Håper første sprøyte blir satt på torsdag 18.04.02 men i denne "bransjen" som vi driver på, har jeg sluttet å håpe.

Kjenner ikke noen bivirkninger av Suprefact medisinene så jeg tror jo faktisk at jeg ikke er nedregulert ennå. Da spyr jeg, hvis det er tilfelle!

Lykke til alle sammen!

Gjest hjelpelös

Hei avn

Idag er 7. ende sprøytedag. UL i morgen for å telle eggposer. Drar til Danmark og Maigaard til helgen.

Lykke til :-)

Hei Avn.

Jeg er på 12. spraydag og venter nå bare på mensen. Deretter er det i gang med spröyter. Lykke til med forsöket!!

Klem

Annonse

Hei!

Jeg begynner med spray i morgen! Dette er vårt første forsøk, og er nå fryktelig spent på hvordan dette skal gå.

Jeg leser alt her inne med stor interesse, både for gode råd og støtte (selv om jeg ikke er så aktiv med å skrive innlegg selv :-)

)

Hilsen og klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...