Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så på bigbrother, der påstod en jente at hun ikke hadde hørt om noen jenter som ikke likte at gutta barberte seg nedentil??..stemmer dette?. En annen mann påstod at dette var helt vanlig for gutta. Jeg har fortsatt tilgode å se en barbert mann i dusjen på treningssenteret, så dette skjønner jeg ikke helt....herregud, det ser da så homo ut, og ikke minst guttungeaktig....dette må da være kødd ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48159-liker-damer-barberte-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ærlig talt Big Brother kan vel neppe være representativt for noe som helst !!!!!!!!!!!!!!!!

Det er sikkert bare kødd !

Mvh

Joda,gutter som er barbert er ganske så vanlig det...og ikke minst deilig...hehe.

Jeg liker bedre barberte enn hårete...æsj.Får jo masse hår i munnen og sånn...og dere gutter liker jo at vi jenter barberer oss,så hvorfor skulle ikke dere?

Joda,gutter som er barbert er ganske så vanlig det...og ikke minst deilig...hehe.

Jeg liker bedre barberte enn hårete...æsj.Får jo masse hår i munnen og sånn...og dere gutter liker jo at vi jenter barberer oss,så hvorfor skulle ikke dere?

Det der er ikkje noe for meg i hvertfall, får sånn "Blue Oyster Bar" feeling av hele greie.

Syns det er mer naturlig med damer som barberer seg, forde att hos kvinner er det tradisjon på å "pynte seg" enten med smykker, flotte klær, sminke osv.osv...

PS! Det har sikkert mye med vane å gjøre, men for meg blir det litt feil med "ribba kylling" på menn! :)

Mvh

Klart de liker det, jeg har i hvertfall aldri hørt noe annet.

Nå snakker vi heller ikke om fullstendig shaving, så det er vel ikke så merkelig at man ikke ser det i dusjen.

Ingen kan se på meg at jeg shaver ballene, nedre delen av skaftet på kølla, og området bak ballene, uansett hvor mye de har sett meg i dusjen på treninga.

Det der er ikkje noe for meg i hvertfall, får sånn "Blue Oyster Bar" feeling av hele greie.

Syns det er mer naturlig med damer som barberer seg, forde att hos kvinner er det tradisjon på å "pynte seg" enten med smykker, flotte klær, sminke osv.osv...

PS! Det har sikkert mye med vane å gjøre, men for meg blir det litt feil med "ribba kylling" på menn! :)

Mvh

"Syns det er mer naturlig med damer som barberer seg, forde att hos kvinner er det tradisjon på å "pynte seg" enten med smykker, flotte klær, sminke osv.osv... "

Høh.... Er du frekk?? ;-)

Hvorfor i all verden skal ikke dere mannfolk kunne "pynte" dere litt også?

*himler* ;-)

Annonse

"Syns det er mer naturlig med damer som barberer seg, forde att hos kvinner er det tradisjon på å "pynte seg" enten med smykker, flotte klær, sminke osv.osv... "

Høh.... Er du frekk?? ;-)

Hvorfor i all verden skal ikke dere mannfolk kunne "pynte" dere litt også?

*himler* ;-)

Tenkte nok noen ville reagere på den der ja! :)

Pynte oss vi mannfolk,nei vet du hva !!!! *snøft*

Det der har ikkje eg tid til i hvertfall, vi har jo vikingblodet intakt enda så pynting er helt uaktuellt ! ugh. ugh !!!

Mvh

Tenkte nok noen ville reagere på den der ja! :)

Pynte oss vi mannfolk,nei vet du hva !!!! *snøft*

Det der har ikkje eg tid til i hvertfall, vi har jo vikingblodet intakt enda så pynting er helt uaktuellt ! ugh. ugh !!!

Mvh

Vikinger var faktisk ganske så utsmykket til tider, de...

Og det er indianere som sier "Ugh!"

Tsk tsk tsk.... ;-) Du har misforstått, assa.

Synes det er greit å luke litt i krattet, så hun kommer bedre til.

Men hvordan kommer man til om man vil barbere seg skikkelig. Jeg er nervøs både med saks og barerhøvel. Finnes det noen gode barbermaskiner som garantert ikke drar med seg hele sekken inn i skjærebladene?

Synes det er greit å luke litt i krattet, så hun kommer bedre til.

Men hvordan kommer man til om man vil barbere seg skikkelig. Jeg er nervøs både med saks og barerhøvel. Finnes det noen gode barbermaskiner som garantert ikke drar med seg hele sekken inn i skjærebladene?

Jeg bruker Mac3, samme som i tryne. Det er overhodet ikke noe mas og jeg har aldri vært "uheldig" der nede selv om jeg gjør det raskt.

Bruk først vann, så skum (med vann og skum blir det glatt) og dra over ballene, nedre delen av skaftet og partiet bak ballene. Gjør det f.eks. i dusjen og jeg tror det skal godt gjøres å skjære av seg noe som helst der nede.

Synes det er greitt å luke i buskaset, slik at hun kommer lettere til ved munnsex.

Men om jeg vil barbere meg helt, hva gjør jeg. Er redd for både saksa og høvlen der nede. Finnes det noen barbermaskiner som ikke drar med seg hele sekken inn i skjærebladene? (Har ikke prøvd dette, men det er fordi jeg forestiller meg det verste)

Liker damer barberte menn ??

Synes det er greitt å luke i buskaset, slik at hun kommer lettere til ved munnsex.

Men om jeg vil barbere meg helt, hva gjør jeg. Er redd for både saksa og høvlen der nede. Finnes det noen barbermaskiner som ikke drar med seg hele sekken inn i skjærebladene? (Har ikke prøvd dette, men det er fordi jeg forestiller meg det verste)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...