Gå til innhold

når hun blir styrt av mora si

Anbefalte innlegg

Gjest samboer

er i en meget frustrerende situasjon.

hun er gravid. sparka meg på dør. jeg vet hun er glad i meg. mora hennes har lagt meg for hat, og liker absolutt ikke at vi har litt kontakt engang. er redd for hvor mye jeg får se til min kommende datter pga mora hennes. for jeg er jo en jævel.

hvilke rettigheter har jeg faktisk i forhold til min kommende datter ved lov?

jeg elsker henne og ønsker ikke å havne i statistikken som helgepappa!

frustrert og lei!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48162-n%C3%A5r-hun-blir-styrt-av-mora-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"hvilke rettigheter har jeg faktisk i forhold til min kommende datter ved lov?"

I følge barneloven (om du ikkje får den daglige omsorg) har du rett til minimum "vanlig samvær", som er annenhver helg og en ettermiddag hver uke!

Se link her:

http://www.f2f.no/

Mvh

Gjest lotus65

Hardt og brutalt : Kom deg videre i livet, jeg snakker av egen erfaring. Jeg var sammen / gift med ei dame i 10 år. Hun har 100% styrt av sin mor, jeg prøvde å leve med det i mange år, vi valgte å få barn, jeg trodde at det ville bedre seg, men NEIDA da begynte helvete........

Det beste er å glemme henne, ei dame som ikke har egne meninger, egne interesser , eget liv , m.m er IKKE noe å samle på, uansett hvor deilig hun er , god i senga god til å lage mat. Det betyr INTET når MORA står bak og forteller henne hva som er rett og galt.

Konsentrer deg om å være en god far for ditt barn, når det blir født, krev din rett / plikt.

Glem dama, finn ei som vil dele livet sitt med DEG, ikke med sin mor.

Slike damer trenger ikke ekte mannfolk, de trenger kun sin mor ( og en dildo eller 2)

Gjest Novembermom

Gi henne et spark i baken og be henne bli voksen og si ifra. Moren har absolutt ingenting med deres forhold å gjøre.

Be mora om å pelle seg vekk. Blir hun sur og fornærma, ja så få hun bare bli det.

Det er din samboer og ditt barn og dere skal bli en familie.

Jeg kan ikke fordra sånne personer som skal hetse og plage andre.

Hvis det blir sånn at dere går hvert til sitt pga den plagsomme hønemoren hennes, så sørg for å kreve dine rettigheter når det gjelder barnet ditt.

Ikke gi opp på det punktet der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...