AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Det er det vel stor sjangs for? Eller? Mine er sårbare ser jeg og det ene barnet har samme problematikk som meg (angst og depresjon). Anonymkode: 09c6c...568 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Nei. Bipolar. Anonymkode: 5d5f6...c0a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Vet ikke ennå. Han ene har ADHD som han muligens har etter meg (jeg er ikke tilstrekkelig utredet for det, men en tidligere utredning gav indikasjon for videre utredning), mens han andre har ikke noe ennå. Men de er bare 9 og 12 så tidlig å si. Er mest bekymret for han eldste sånn sett. Han er nok mer utsatt enn yngste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er det vel stor sjangs for? Hvorfor skulle det være det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april psykedeliker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle det være det? Er det ikke arvelig med psykisk lidelse? Anonymkode: 09c6c...568 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april psykedeliker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle det være det? Psykiske lidelser er arvelig kverulanten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Everybody skrev (1 time siden): Psykiske lidelser er arvelig kverulanten. Det er du som kverulerer her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Noen lidelser har en viss arvelighet. ADHD og bipolar ettersom leg har lest. Sikkert flere. Anonymkode: 80199...89b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Asperger, OCD og psykoselidelser er også arvelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Vet ikke enda. Må se når de blir voksne. Friske og fine nå, jeg har bp1 Anonymkode: ce1c0...de7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet ikke enda. Må se når de blir voksne. Friske og fine nå, jeg har bp1 Anonymkode: ce1c0...de7 Det er visst både arv og miljø som spiller inn. Anonymkode: 80199...89b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.