Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg:-)

Er du der?? mener å huske at du snart skulle i gang med nytt forsøk!?? Stemmer dette? Og i såfall hvor er du i prosessen? Og hvor skal du ta forsøket?

Har du planer om å utrede dine eggledere mer, ?? Ref. flere innlegg her inne , de kan jo være de er fyllt med denne skadelige væsken. Jeg har vært til UL for å sjekke dette, de fant ingenting hos meg. Men det strides jo hvorvidt slike ting synes på en vanlig UL eller ikke.....- tenkte jeg bare ville høre med deg:-)

Fortell !!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48227-til-tk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pus.

Så koselig med etterlysning."SSS"

Så akkurat meldinga di i stad at du er jammen i gang igjen,men fikk ikke svart deg"SSS"

Det må vel være deilig med å begynne igjen forstår jeg.

Skal igang igjen jeg vært øyeblikk for den 7`ende gangen. Jeg venter bare på den mensen,tror den er rett om hjørnet nå. Er i dårlig pms form hvis du skjønner.

Iom at jeg har en uregm menstruasjon skal jeg begynne spraying på dag en nå.

Gruer meg litt for det pga da blir det laaaaaang sprayperiode med 5 sprayer pr døgn. Skal forreste til Hannem i Larvik for behandling. Noe jeg gleder meg veldig til,så nå skal det gå bra!!!!!!!!"ssssssss"

Forresten ang med. Har du de innom hus eller? Har Syn.spray som jeg ikke har brukt for. Bare så du vet det. Kan du ikke gi tilbakemeld?

Ang væskefylte eggledere.Har egentlig ikke noe peiling. Men du kan tro jeg klikker hvis det viser seg at de må fjernes. 6 forsøk kanskje rett vest.Da hadde jeg ikke blitt god å ha med å gjøre. Sånn jeg har forstått det vil de jo se det på UL,og hvis ikke er det så ubetydelig? Men når man har 2 tette eggledere,er det vel umulig at det skal være væske der? Da er de jo ikke tette

`Skjønner.???

Kan du ikke sende meg en mail?

[email protected]. Så snakkes vi nærmere.

Lykke til.Klem fra Tk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48227-til-tk/#findComment-184308
Del på andre sider

Hei Pus.

Så koselig med etterlysning."SSS"

Så akkurat meldinga di i stad at du er jammen i gang igjen,men fikk ikke svart deg"SSS"

Det må vel være deilig med å begynne igjen forstår jeg.

Skal igang igjen jeg vært øyeblikk for den 7`ende gangen. Jeg venter bare på den mensen,tror den er rett om hjørnet nå. Er i dårlig pms form hvis du skjønner.

Iom at jeg har en uregm menstruasjon skal jeg begynne spraying på dag en nå.

Gruer meg litt for det pga da blir det laaaaaang sprayperiode med 5 sprayer pr døgn. Skal forreste til Hannem i Larvik for behandling. Noe jeg gleder meg veldig til,så nå skal det gå bra!!!!!!!!"ssssssss"

Forresten ang med. Har du de innom hus eller? Har Syn.spray som jeg ikke har brukt for. Bare så du vet det. Kan du ikke gi tilbakemeld?

Ang væskefylte eggledere.Har egentlig ikke noe peiling. Men du kan tro jeg klikker hvis det viser seg at de må fjernes. 6 forsøk kanskje rett vest.Da hadde jeg ikke blitt god å ha med å gjøre. Sånn jeg har forstått det vil de jo se det på UL,og hvis ikke er det så ubetydelig? Men når man har 2 tette eggledere,er det vel umulig at det skal være væske der? Da er de jo ikke tette

`Skjønner.???

Kan du ikke sende meg en mail?

[email protected]. Så snakkes vi nærmere.

Lykke til.Klem fra Tk.

hei igjen

mailen min er litt ustabil for tiden, så jeg svarer deg her.

Ang. tette eggledere så kommer det an på hvor de er tette. Er de dønn tette i begge ender så skal det ikke foreligge noen fare for væske. Men i mitt tilfelle for eksempel så er min ene eggleder kun tett i ytterste del, men altså ikke tett inn mot livmoren, den er i tillegg litt utvidet, så jeg er i faresonen for dette med væske som kan sive ut i livmoren og gjøre det surt for eggene å feste seg!! Men for dette forsøket skal jeg gi det en sjanse, men lykkes jeg ikke nå heller så FORLANGER jeg at noen gir meg henvisning for å tette den helt igjen.

Jeg ønsket bare å minne deg på denne mulige faren for oss med den diagnosen, det er jo fornuftig å utelukke alt som kan være en faktor for å lykkes/ikke lykkes:-))

Ang. medisiner så har jeg det, men ellers takk for at du spør:-) Skal du ikke bruke det selv forresten?

Neste gang så er jeg tror jeg jammen det er vår tur TK, twi twi .

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48227-til-tk/#findComment-184344
Del på andre sider

hei igjen

mailen min er litt ustabil for tiden, så jeg svarer deg her.

Ang. tette eggledere så kommer det an på hvor de er tette. Er de dønn tette i begge ender så skal det ikke foreligge noen fare for væske. Men i mitt tilfelle for eksempel så er min ene eggleder kun tett i ytterste del, men altså ikke tett inn mot livmoren, den er i tillegg litt utvidet, så jeg er i faresonen for dette med væske som kan sive ut i livmoren og gjøre det surt for eggene å feste seg!! Men for dette forsøket skal jeg gi det en sjanse, men lykkes jeg ikke nå heller så FORLANGER jeg at noen gir meg henvisning for å tette den helt igjen.

Jeg ønsket bare å minne deg på denne mulige faren for oss med den diagnosen, det er jo fornuftig å utelukke alt som kan være en faktor for å lykkes/ikke lykkes:-))

Ang. medisiner så har jeg det, men ellers takk for at du spør:-) Skal du ikke bruke det selv forresten?

Neste gang så er jeg tror jeg jammen det er vår tur TK, twi twi .

Klem fra

Hei:))

Skal høre på Volvat når jeg er der på UL.

Nå har jeg jo 6 forsøk og utallige UL`er så det er jo rart hvis ikke en av de x antall leger som har studert der nede"SSS"

Ang med. Har 4 sprayer som bli gitt bort eller kastet pga jeg får ikke bruj for dem.

Skal bruke suprecur nå. Derfor spørsmålet.

Og ja,jeg føler at vi er på krigsstien begge to og at vi gjør hva som helst. Nå må det bare gå bra med oss begge ja.

Regner med uttak i begynnelsen av juni.

GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48227-til-tk/#findComment-184383
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...