muse Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 OK. Hvor mange ganger har ikke dette evige spørsmålet prydet mange av innleggene på dette forumet. "Er den stor nok?" Hvor stor skal den være?osv. . Hva er normalt? Og mange inkl.meg selv har til tider vært lei av dette spørsmålet. Selv har jeg aldri vært misfornøyd med min egen lengde som er ca.15 cm lang. Ok så har jeg kanskje ønsket å ha noen cm.til men jeg tror faktisk den duger som den er. Så hvorfor er så mange opptatt av dette? Den som følger med Big Brother fikk kanskje med seg diskusjonen om størrelser her forleden. Her ble det beskrevet en opplevelse blant de kvinnelige som hadde opplevd en penis på størrelse med en lillefinger. Stakkar han sier jeg bare. Jeg føler faktisk med ham. Tenk hvor lite mandig det er med et slikt utstyr og å bli uthengt på tv samtidig. Kan bare forestille meg hans selvtillit etter dette. Er ikke så rart at en tviler på sin egen størrelse med en sånn sak. Så finnes det da noen fasit på hva som er en god penis? Er stort det samme som god? Etter innleggene å dømme finnes det ingen fasitsvar. Det varierer vel hvordan damer er skapt nedentil og hva slags størrelser som føler gode. Eller hva damer???? En størrelse kan være bra for ei men ikke tilstrekkelig for en annen . Men man må ha forståelse for at menn med ekstremt små stiller spørsmål med sin egen lengde. Det er jo også lite å få gjort med dette. Så jeg skal ihvertfall prøve å tenke litt mer over å være glad for at den ikke er mindre enn å tenke på at jeg kanskje skulle hatt noen cm.til å briefet med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48237-om-st%C3%B8rrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.