Gjest ellen Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg er veldig frustrert, har vært utro 1 gang og vil ikke at det skal gjenta seg. Hvordan kan man stoppe lyster på andre når en er gift.Nå er det mange grunner til at jeg og min mann ikke ofte har samleie, det kan være årsaker som at jeg ikke bør bli gravid pga av medisin,eller at allergi og migrene slår han ut. Er det grunn nok til å rote med andre? Jeg har da lyster som er store. Kan jeg få ett ett svar på hvordan jeg skal unngå andre menn på. Hilsen en fortvilt Dame 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hmmm. Ikke trykk flere ganger på send stod det jo.... Men til ditt problem: Dersom du ikke har sex med din mann fordi du ikke bør bli gravid, hvordan kan du da ha sex med andre menn? Fortell ham at du ikke får nok sex. Si du blir frustrert, men at du ikke ønsker å gå til noen andre. Si ikke at du har vært utro. Det hjelper ikke på noe. Dette er selvfølgelig ikke gode nok grunner til å rote med andre. En kan ikke svikte den en er glad i bare fordi det butter litt imot. Typisk den egoistiske holdningen alle har i dag. De tenker bare på seg selv og sine behov. Det er bare å sitte inne med mannen din hele tiden så unngår du fristelsen. Ikke flørt, ikke send SMS eller mail til menn med noe annet enn jobbrelaterte ting. Ikke vær alene med en mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/#findComment-184351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellen Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hmmm. Ikke trykk flere ganger på send stod det jo.... Men til ditt problem: Dersom du ikke har sex med din mann fordi du ikke bør bli gravid, hvordan kan du da ha sex med andre menn? Fortell ham at du ikke får nok sex. Si du blir frustrert, men at du ikke ønsker å gå til noen andre. Si ikke at du har vært utro. Det hjelper ikke på noe. Dette er selvfølgelig ikke gode nok grunner til å rote med andre. En kan ikke svikte den en er glad i bare fordi det butter litt imot. Typisk den egoistiske holdningen alle har i dag. De tenker bare på seg selv og sine behov. Det er bare å sitte inne med mannen din hele tiden så unngår du fristelsen. Ikke flørt, ikke send SMS eller mail til menn med noe annet enn jobbrelaterte ting. Ikke vær alene med en mann. jeg takker for svar men mitt problem ligger bare ikke hos meg, min mann finner 1000 unnskyldninger for å ikke ha sex.jeg er bare så dritlei, det med å ikke kunne få barn nå det er eller ikke betyr at jeg ikke kan ha sex, det jeg sikter til er jeg har aldri fullbyrdes sex pga råd fra legen.men er dritlei kondom, den fysiske nærheten og godheten uten kondom er det jeg savner. men eller er jeg fornøyd med svaret. Men å sitte inne å vente på ham da han sliter med allergi og migrene. di to sykdommene taler for seg, min mann har den sterkeste migrene og er 5 generasjon med migrene så det er sagt. Hvis vi kvinner er utro er det skandale hva med mennene. vi kvinner kan bli kalt hore pga av ett utroskap det synes jeg er rart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/#findComment-184412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 jeg takker for svar men mitt problem ligger bare ikke hos meg, min mann finner 1000 unnskyldninger for å ikke ha sex.jeg er bare så dritlei, det med å ikke kunne få barn nå det er eller ikke betyr at jeg ikke kan ha sex, det jeg sikter til er jeg har aldri fullbyrdes sex pga råd fra legen.men er dritlei kondom, den fysiske nærheten og godheten uten kondom er det jeg savner. men eller er jeg fornøyd med svaret. Men å sitte inne å vente på ham da han sliter med allergi og migrene. di to sykdommene taler for seg, min mann har den sterkeste migrene og er 5 generasjon med migrene så det er sagt. Hvis vi kvinner er utro er det skandale hva med mennene. vi kvinner kan bli kalt hore pga av ett utroskap det synes jeg er rart. Jeg har ingen bedre råd enn du får kjøpe deg en dildo eller vibrator. Kanskje du kan få han til å bruke den på deg? Jeg er klar over dette kun er et substitutt, men du kan vel samtidig få et fysisk og psykisk nærvær som kan dekke noe av ditt behov for nærhet.. Jeg er ikke enig med deg at det er forskjell på menn og kvinner som er utro. Det er like ille i begge tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/#findComment-184437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg_mener Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hvilken planet er du fra? Såvidt jeg vet er ikke utroskap god medisin for din manns migrene. Og det er absolutt ikke noen god grunn for utroskap. Jeg tror du langt på vei har gjort opp din mening. Det virker i alle fall slik. Du vet godt at det ikke finnes noen god grunn for å rettferdiggjøre utroskap. Det går forresten ikke an å unngå andre menn, med mindre du låser deg selv inne. Du bør jo skjønne at migrene ikke går over av seg selv, og at det neppe blir bedre med årene. Enten får du gjøre det slutt og finne deg noen som kan ha sex ofte nok, eller så må du bare krysse beina og finne fram smertestillende. Det er ikke galt å ha lyster, og om du virkelig har problemer med at du ikke får tilfredsstilt dem er det faktisk best for begge dere at dere går hver deres vei. Slik du holder på risikerer du å gi han noe langt verre enn migrene, og det høres ikke ut som om du trives så forferdelig bra heller.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/#findComment-184455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 jeg takker for svar men mitt problem ligger bare ikke hos meg, min mann finner 1000 unnskyldninger for å ikke ha sex.jeg er bare så dritlei, det med å ikke kunne få barn nå det er eller ikke betyr at jeg ikke kan ha sex, det jeg sikter til er jeg har aldri fullbyrdes sex pga råd fra legen.men er dritlei kondom, den fysiske nærheten og godheten uten kondom er det jeg savner. men eller er jeg fornøyd med svaret. Men å sitte inne å vente på ham da han sliter med allergi og migrene. di to sykdommene taler for seg, min mann har den sterkeste migrene og er 5 generasjon med migrene så det er sagt. Hvis vi kvinner er utro er det skandale hva med mennene. vi kvinner kan bli kalt hore pga av ett utroskap det synes jeg er rart. Si det rett ut til han. Du ønsker (og trenger) sex. Enten må han inngå et kompromiss og gi deg noe sex, ellers må du gå til noen andre. Ikke si det så brutalt selvfølgelig. Han må innse hvor alvorlig dette er. At du er frustert og kan snart bli utro. Kan ikke han tilby deg sex bør han, hvis han elsker deg, tillate deg å ha sex med noen andre. Bare ikke bak hans rygg. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48242-hvordan-kan-jeg-unng%C3%A5-g%C3%A5-over-p%C3%A5-det-andre-beite-etter-sex-n%C3%A5r-jeg-er-gift/#findComment-185046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.