pus Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Som vanlig så sitter jeg å tenker og tenker og prøver å finne logiske forklaringer på ting og tang. Har nylig fått tilsendt min journal fra sykehuset fra en laparoskopi og røntgen undersøkelse jeg hadde i forbindelse med utredningen. Der står det at min høyre eggleder er helt åpen og rask passasje med kontrastvæske- og at den ser helt fin og normal ut. Jeg har 1 gang vært gravid, hvor egget satte seg fast i den eggledern. Det kan jo tyde på at den er skadet innvedig ! MEN, jeg lurer så fælt på hvorfor dette ikke har skjedd meg flere ganger på hele 5 år???!!! Jeg tenker jo som så at da må det være noe annet som hindrer egget i å befrukte seg.......for eksempel den berømte væska som kan være skadelig som kan være i den andre eggledern min som er tett i ytterste del..... (???!!!) nei, åhhh, jeg blir gal av alle disse teoriene, men jeg ville vel bare fortelle mine tanker/bekymringer om dette problemet.... Klem igjen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48253-gravid-utenfor-livmor-hvorfor-ikke-oftere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.