Gå til innhold

Hvor psykisk dårlig burde man være for at det sees på som greit å ringe fastlegen i morgen tidlig og be om hastetime? Holder det å ha selvmords tanker eller burde det være mer alvorlig enn det som planer eller annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for det! En grei natts søvn hadde vært gull verdt. Det kjipeste når man sliter spesielt med selvmordstanker er å slite med å sove i tillegg. Det gjør det ofte verre er i alle fall min tidligere erfaring i alle fall, dessverre. Men jeg har tatt sovemedisinene mine nå og tok nettopp en varm dusj også (har hørt det skal gi bedre søvn?). Så jeg tenker å legge meg ganske så snart, skal bare skrive ferdig i dagboken min først siden det ofte fungerer litt som terapi for meg å skrive. 

Anonymkode: f43a8...0a7

Jeg har også mange/mye selvmordstanker. Det er fryktelig tapende og krevende å leve med. Så lurt å dusje og skrive dagbok. Det tror jeg er bra for deg. Du er ikke alene❤️sov godt!

Anonymkode: cdc3f...509

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

51

• psykedeliker

12

• Sokk

3

• nachnoo

2

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har også mange/mye selvmordstanker. Det er fryktelig tapende og krevende å leve med. Så lurt å dusje og skrive dagbok. Det tror jeg er bra for deg. Du er ikke alene❤️sov godt!

Tappende skulle det stå...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Leit å høre at du også sliter. Jeg er helt enig i at det er tappende og krevende ja. Takk for det, sov godt du også når du legger deg.

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du slike tanker bør du ringe legevakta og be om å få time raskt tenker jeg 

Anonymkode: fcab4...4d7

Nå er det bare under 2 timer til at fastlegekontoret åpner da, så satser heller på å ringe dit og få en hastetime slik at jeg får snakke med noen som kjenner meg heller enn en tilfeldig lege på legevakta. Tror det vil være nyttigere å snake med min fastlege da. Spesielt siden jeg ikke ønsker innleggelse, og det er jo stort sett det legevakten kan hjelpe med har jeg skjønt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er det bare under 2 timer til at fastlegekontoret åpner da, så satser heller på å ringe dit og få en hastetime slik at jeg får snakke med noen som kjenner meg heller enn en tilfeldig lege på legevakta. Tror det vil være nyttigere å snake med min fastlege da. Spesielt siden jeg ikke ønsker innleggelse, og det er jo stort sett det legevakten kan hjelpe med har jeg skjønt.

Hva tror du fastlege kan hjelpe deg med da? På ti minutt? 

Anonymkode: 8717a...525

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva tror du fastlege kan hjelpe deg med da? På ti minutt? 

Anonymkode: 8717a...525

Snakke med meg og gi meg råd og følge med på meg. Og er ikke en time hos fastlege 20 minutt da og ikke 10?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Snakke med meg og gi meg råd og følge med på meg. Og er ikke en time hos fastlege 20 minutt da og ikke 10?

Hvordan gikk det hos legen i dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...