sats Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Uff, jeg skulle svart deg på innlegget lengre nede, men trykket på "skriv nytt innlegg" istedet. Ja, ja, det var nå en bagatell. Så kjekt at du skal starte opp igjen så snart. Ga virkelig Haugesund deg lov til å begynne på så raskt igjen. Til meg sa de at jeg måtte iallefall ha 2 sykluser mellom forsøkene, helst tre. I Danmark kan du jo bare kjøre rett på uten pause, slik vi gjorde. Jeg er utålmodig kjenner jeg, og venter på mensen som skal komme i morgen. Det skjer nok ikke, så jeg må nok vente noen dager ekstra før jeg kan begynne å telle 20 dager fram til spraystart. Men - det er ikke lenge igjen. Jeg hadde jo nedtelling for deg sist, og tenk - nå er vi her igjen snart. Skal etter planen ha uttak rundt den 8-10 juni, ikke lenge etter deg. Hovedgrunnen til at vi ventet litt lengre denne gangen er jo pengene selvsagt. Juni = feriepengetid. Og om vi ikke trenger å pusse opp badet, så var det den stua vi hadde planlagt å fornye litt. Slutter aldri å irritere meg over ikke å ha valget over hva jeg vil bruke pengene mine på om du skjønner???? Vi "snakkes". Lykke til, så får vi holde følge her inne når spraytiden kommer. Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48274-katheinka/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei på deg sats, kjekt å høre fra deg! Haugesund sa jeg måtte vente én syklus før neste forsøk. De ville ikke kjøre i gang på direkten fordi IVF-hormonene visst nok sitter i en stund etter forsøket. Siden vi er uforklarlig barnløse, mente de at vi faktisk skulle ha større sjanse til å lykkes på egenhånd like etter forsøket. Men det gjorde vi altså ikke. Ellers så har de det visst fryktelig travelt der oppe i araberbyen for tiden, da jeg bestillte nytt forsøk, hadde de uansett ikke hatt tid til å ta meg før mai/juni. Synes det er litt kjipt å måtte reise opp bare for å ta ultralyd, lurer på om jeg skal prøve å lure dem til å la Braut gjøre jobben. Det hadde vært mye mer praktisk. Kunne også tenkt meg å kjøre på mindre hormoner denne gangen, men de tilbyr vel ikke lavdoseforsøk i Norge ennå. Artig at vi kjører i gang sånn omtrent samtidig (selv om jeg naturligvis hadde håpet av vi ikke hadde trengt å gå gjennom dette en gang til), får tro at det går veien nå. Må si jeg beundrer deg som setter i gang med fjerde forsøk på under året - du er kjempetøff!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48274-katheinka/#findComment-184928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.