Gå til innhold

Vil ha sex i helgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei singel kvinne, men er så kåt og kjenner jeg må ha sex snart. Skal på byn i morgen så tror jeg skal finne meg en da. Pleier det ikke men nå gir jeg blaffen rett og slett. Er jeg et ludder da? Pleier det som sagt ikke når jeg er ute, men kjenner lysten blir enorm sterk. Har ingen andre å ha sex med. Kan ikke spørre menn jeg har kontakt med heller om å ha sex.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke et ludder. Det er helt innafor også for kvinner å "få seg en beta". Noe annet er at det kanskje ikke er den beste sexen å ligge med en som er der først og fremst for sin egen skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (2 minutter siden):

Nei, du er ikke et ludder. Det er helt innafor også for kvinner å "få seg en beta". Noe annet er at det kanskje ikke er den beste sexen å ligge med en som er der først og fremst for sin egen skyld...

Takk for svar :) Jeg tenker ikke på å ha best sex, men kjenne at jeg har sex og har hatt sex etterpå. Prøve å gjøre det jeg kan for å få den beste sexen. Har ikke hatt sex siden februar med en jeg var sammen med. Vi har kontakt med kan ikke spørre han og han vil helt sikkert ikke ha sex heller med meg. Men onanerte i dag og det var så deilig, men kjenner jeg må ha mer. 

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 15.33):

Er jeg et ludder da?

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 15.33):

Jeg er ei singel kvinne, men er så kåt og kjenner jeg må ha sex snart. Skal på byn i morgen så tror jeg skal finne meg en da. Pleier det ikke men nå gir jeg blaffen rett og slett. Er jeg et ludder da? Pleier det som sagt ikke når jeg er ute, men kjenner lysten blir enorm sterk. Har ingen andre å ha sex med. Kan ikke spørre menn jeg har kontakt med heller om å ha sex.

Anonymkode: 9532a...cb4

Klart at du kan ha sex hvis du treffer en kjekkas på byen. Og det er klart du ikke er et ludder.  Forøvrig synes jeg ludder er et forferdelig ord. Håper du hadde en hyggelig kveld 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dorthe skrev (19 timer siden):

Klart at du kan ha sex hvis du treffer en kjekkas på byen. Og det er klart du ikke er et ludder.  Forøvrig synes jeg ludder er et forferdelig ord. Håper du hadde en hyggelig kveld 😀

:)

psykedeliker skrev (19 timer siden):

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

 

Anonymkode: 4d2c0...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (20 timer siden):

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

Hehe jo takk for det du.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (19 timer siden):

Klart at du kan ha sex hvis du treffer en kjekkas på byen. Og det er klart du ikke er et ludder.  Forøvrig synes jeg ludder er et forferdelig ord. Håper du hadde en hyggelig kveld 😀

Jo hadde det veldig fint med en i natt som jeg traff ute i går kveld på slutten. Men vi ville begge to bli bedre kjent med hverandre så vi skal på date i neste uke, så det kan bli exited. å se hvordan det vil gå.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jo hadde det veldig fint med en i natt som jeg traff ute i går kveld på slutten. Men vi ville begge to bli bedre kjent med hverandre så vi skal på date i neste uke, så det kan bli exited. å se hvordan det vil gå.

Anonymkode: 9532a...cb4

Så bra.  Og mener dere tok en god avgjørelse siden dere kanskje klaffer på kjærestefronten 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (16 minutter siden):

Så bra.  Og mener dere tok en god avgjørelse siden dere kanskje klaffer på kjærestefronten 😀

Ja vi matchet hvertfall på det seksuelle og intime kan en trygt si. Men og kjemi og tiltrekningen var der og, så blir spennende å bli bedre kjent med han å date. Har allerede avtalt å møtes igjen på onsdag og spise ute sammen. Så bor vi nær hverandre bare 20 min unna. Så det er et pluss og. Pratet litt i kveld så han gledet seg til å se meg igjen :)

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (21 timer siden):

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

Hehe ja sant det du. Men er stor forskjell på å gjøre det en sjelden gang og hver gang en er på byn vil jeg si.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (På 2.6.2024 den 0.05):

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

Det at spørsmålet stilles er ikke rart mtp de doble standarder som kvinner møter, og som du bidrar til med dette innlegget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
morsan skrev (2 timer siden):

Det at spørsmålet stilles er ikke rart mtp de doble standarder som kvinner møter, og som du bidrar til med dette innlegget

Kvinner som er trygge på seg selv stiller ikke det spørsmålet, de gjør som de vil uavhengig av hva andre mener om dem.

Og de doble standardene du refererer til bidrar kvinner akkurat like mye til selv. Du kan ikke ha vært mye ute på byen i helgene hvis du ikke har fått med deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Kvinner som er trygge på seg selv stiller ikke det spørsmålet, de gjør som de vil uavhengig av hva andre mener om dem.

Og de doble standardene du refererer til bidrar kvinner akkurat like mye til selv. Du kan ikke ha vært mye ute på byen i helgene hvis du ikke har fått med deg det.

Ts her. Jeg er trygg på meg selv egentlig, og tenker og at folk får tenke hva dem vil om meg, ingen er feilfri så alle har noe. Koser meg anyway så.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ingen er feilfri så alle har noe.

Har noen gjort noe feil her, siden du nevner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Har noen gjort noe feil her, siden du nevner det?

Nei men er ikke vant til å gå på byn og finne en for sex og slike ting. Derfor jeg skrev denne tråden. Men glem det.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs
psykedeliker skrev (50 minutter siden):

Kvinner som er trygge på seg selv stiller ikke det spørsmålet, de gjør som de vil uavhengig av hva andre mener om dem.

Og de doble standardene du refererer til bidrar kvinner akkurat like mye til selv. Du kan ikke ha vært mye ute på byen i helgene hvis du ikke har fått med deg det.

Det er en oppfattning ja? 

Det er mange kvinner som gjør det de "vil" som er langt fra "trygge på seg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
farløs skrev (5 minutter siden):

Det er en oppfattning ja? 

Det er mange kvinner som gjør det de "vil" som er langt fra "trygge på seg selv".

Skjønner ikke hva du mener her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hva du mener her.

At du oppfatter at kvinner som gjør det de "vil", "uavhening av hva andre måtte mene om de" er "trygge på seg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...