Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat vite at min svigerinne er gravid.

Ramla plutselig helt i sammen. Fikk liksom mest lyst til å kaste både spray og sprøyter i dass. Unnskyld orbruket, men er dette hvirkelig hvert alle pengene?? Ville ha sagt JA bare for noen timer siden , men

nå er alt plutselig helt svart. Er sikker på at jeg ikke lykkes, så hva er vitsen? ( Har mest lyst på et lite mord akkurat nå mot de som påførte oss dette....... :o( Bra jeg hvertfall foreløbig har en sperregrense på rett og galt.

Nei dette blir bare syting, vet at mange av dere har det verre en meg. Men livet er så

tilfeldig og urettferdig . Nå går jeg å legger meg, så får jeg håpe at en sniff i morgen får meg til å se lysere på saken !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48324-er-s%C3%A5-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei avn!

Skjønner veldig godt hvordan du har det... Imens jeg venta på å komme igang med prøverør fikk 6 stk i min nærmeste vennegjeng babyer. Trodde jeg skulle spy!! De spytta ut unger over alt rundt meg. Det føles utrolig urettferdig...

Og det er utrolig vanskelig å måtte høre på alt graviditetspratet og babypratet. Jeg syntes de var så utrolig egoistiske.

Nå etter en stund er det lettere å takle. Motgang gjør en sterk vet du ;-) Så vi er en sterk og tøff gjeng her inne! Men vi har også lov til å bryte litt sammen. Der har jeg også vært. Gikk sykemeldt over lengre tid pga depresjon under utredningen.

Men vi kommer oss alltid opp igjen. Kanskje du har noen rundt deg å prate med? Jeg tror det er veldig viktig.

Håper du snart kommer deg ovenpå igjen avn. Og så har du jo oss her inne ;-)

Lykke til

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48324-er-s%C3%A5-deppa/#findComment-185361
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...