avn Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Fikk akkurat vite at min svigerinne er gravid. Ramla plutselig helt i sammen. Fikk liksom mest lyst til å kaste både spray og sprøyter i dass. Unnskyld orbruket, men er dette hvirkelig hvert alle pengene?? Ville ha sagt JA bare for noen timer siden , men nå er alt plutselig helt svart. Er sikker på at jeg ikke lykkes, så hva er vitsen? ( Har mest lyst på et lite mord akkurat nå mot de som påførte oss dette....... ( Bra jeg hvertfall foreløbig har en sperregrense på rett og galt. Nei dette blir bare syting, vet at mange av dere har det verre en meg. Men livet er så tilfeldig og urettferdig . Nå går jeg å legger meg, så får jeg håpe at en sniff i morgen får meg til å se lysere på saken !!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48324-er-s%C3%A5-deppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei avn! Skjønner veldig godt hvordan du har det... Imens jeg venta på å komme igang med prøverør fikk 6 stk i min nærmeste vennegjeng babyer. Trodde jeg skulle spy!! De spytta ut unger over alt rundt meg. Det føles utrolig urettferdig... Og det er utrolig vanskelig å måtte høre på alt graviditetspratet og babypratet. Jeg syntes de var så utrolig egoistiske. Nå etter en stund er det lettere å takle. Motgang gjør en sterk vet du ;-) Så vi er en sterk og tøff gjeng her inne! Men vi har også lov til å bryte litt sammen. Der har jeg også vært. Gikk sykemeldt over lengre tid pga depresjon under utredningen. Men vi kommer oss alltid opp igjen. Kanskje du har noen rundt deg å prate med? Jeg tror det er veldig viktig. Håper du snart kommer deg ovenpå igjen avn. Og så har du jo oss her inne ;-) Lykke til Stor trøsteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48324-er-s%C3%A5-deppa/#findComment-185361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.