Gå til innhold

hard/ruglete hud ved inngang

Anbefalte innlegg

oppdaget just her en dag da jeg vasket meg at jeg hadde hard/skorpete hud bakers ved inngangen til skjeden.helt ytterst rett ved "mellomkjøttet" svir ingenting, klør litt, men det gjorde jeg før jeg fikk det også... kan det være noe i forbindelse med soppinfeksjon eller BV? har sex kun med en og samme partner, og sjekket meg ca før jul. hjelpes, er jo litt redd, svar mottas med stooort takknemlighet.

tenkte jeg skulle ta med en tur til legen, men det kan jo ta sin tid, mensen er i komminga...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48360-hardruglete-hud-ved-inngang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen anelse om hva det er, men det er i alle fall IKKE herpes. Var hos legen for noen dager siden, med samme mistanke, men da lo legen og sa: "Om det hadde vært herpes, hadde du kommet gående inn her med beina en meter fra hveandre, jenta mi." Førstegangsutbrudd av herpes skal visst være så vondt at man ikke klarer sitte....

Sånn, så slipper du i alle fall å bekymre dig om akkurat DET!

Jeg har ingen anelse om hva det er, men det er i alle fall IKKE herpes. Var hos legen for noen dager siden, med samme mistanke, men da lo legen og sa: "Om det hadde vært herpes, hadde du kommet gående inn her med beina en meter fra hveandre, jenta mi." Førstegangsutbrudd av herpes skal visst være så vondt at man ikke klarer sitte....

Sånn, så slipper du i alle fall å bekymre dig om akkurat DET!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...