Gå til innhold

Nedregulering, ny status

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Har vært å tatt ny østradiolprøve idag igjen, og den er sendt til Sverige for analyse. Jeg får svar på torsdag om jeg er tilstrekkelig nedregulert denne gangen med 10 dager på Suprefact. Håper alt er i rute denne gangen, det hadde passet fint. Da blir det i så fall egguttak 29. april og innsetting 1. mai med påfølgende 3 ukers sykemelding.

Jeg kjenner at jeg er sliten for tiden og det skal bli fint med 3 uker "ruge-ferie". Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48383-nedregulering-ny-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet jeg sitter her, spent som et tent lys, eller noe slikt, og krysser og håper og tenker mye på deg og eggene dine. VI lever i en underlig verden, hvor vilt fremmede mennesker følger nøye med på utviklingen av eggene dine, og gleder seg med deg når de er fine og sørger med deg når de ikke er det. Underlig, men du verden så deilig.

Stor klem fra

Hei på deg din supersniffer!!!

Krysser fingre og tær for at du denne gangen må få lov til å begynne med sprøyter. Og helt ærlig så kan jeg faktisk ikke skjønne noe annet heller. Du har jo etterhvert fått i deg nok stoff til å nedregulere en hel elefantstamme!

Oppi frustasjonen og fristelsen til å hive hele flasken i veggen så mener jeg allikevel at du skal være veldig glad for at du har fått så flott oppfølging. Det sparer en jo for enda et usikkerhetsmoment og føles tryggere enn: "det går bra lell."

Ønsker deg lykke til fremover og håper at du snart stikker villt og hemningsløst!

Klem fra en spennt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...