geir1974 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 HASTER Håper dere kan hjelpe meg, for dette er flaut å ringe legen min om. Vennligst ta denne mailen seriøst. Etter en sex-lek, som innebærer at kona mi plasserer penisen min i et bur i en lengre eller kortere periode, fikk jeg i dag litt smerter i penisen. Når jeg tok av buret viste det sag at forhuden hadde svulmet opp, og den ligger nå som en kraftig krage (/bilring)rundt penishodet. Det som hadde skjedd var at buret har lagt et hardt press på toppen av penishodet (og under), der også forhuden lå tilbaketrukket i "folder". (Forhuden kom altså i klemme mellom buret og penishodet, og har nok ligget der med press i 8-40 timer.) Jeg får forøvrig ikke dratt forhuden over penis igjen, men hvis jeg trekker forhuden ytterligere tilbake, ser hevelsen ut til å flate ut. Er det kun luft i hevelsen? Hva kan jeg / bør jeg gjøre med den? Jeg har prøvd å kjøle ned med litt is. Hvor lenge bør jeg gjøre dette? Er det annet jeg kan/bør gjøre. Hvem kan jeg evt. ringe for å få mer svar? (Vil nødig ringe fastlegen min) Hva skjer når jeg får ereksjon igjen? Takler den det? - geir1974 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Nå skal jeg selvsagt ikke gå innpå det aspektet du nevner her om en penis i bur i 8-40 timer, hvorfor dette ble praktisert er trossalt utelukkende noe jeg egentlig ikke har noen som helst interesse av å vite, i frykt for å miste nattesøvnen. Eh... det er vel ikke uvanlig at forhuden kan få en oppsvulming dersom den har gjennomgått en kraftig behandling (husker dette fra mine ungdomsår når onanering i timesvis, ofte dagevis var et faktum), og den vil nok gå ned igjen rimelig fort. Så gi den en dag eller to til å hvile, og du skal aldri se bortifra at den er klar for nye turer inn i buret iløpet av få dager. Hvor får man kjøpt sånne bur? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Nå skal jeg selvsagt ikke gå innpå det aspektet du nevner her om en penis i bur i 8-40 timer, hvorfor dette ble praktisert er trossalt utelukkende noe jeg egentlig ikke har noen som helst interesse av å vite, i frykt for å miste nattesøvnen. Eh... det er vel ikke uvanlig at forhuden kan få en oppsvulming dersom den har gjennomgått en kraftig behandling (husker dette fra mine ungdomsår når onanering i timesvis, ofte dagevis var et faktum), og den vil nok gå ned igjen rimelig fort. Så gi den en dag eller to til å hvile, og du skal aldri se bortifra at den er klar for nye turer inn i buret iløpet av få dager. Hvor får man kjøpt sånne bur? Men at den ligger som et medium sized bildekk rundt hodet av penis, og ikke vil på plass igjen? Litt for mye ballong til at jeg får helt roen, men sitter nå her med isbitene mine, og gruer meg til neste ereksjon, som sikker kommer i natt. (Dårlig utvalg av bur i norge, men du finner et stort utvalg på nettet.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Men at den ligger som et medium sized bildekk rundt hodet av penis, og ikke vil på plass igjen? Litt for mye ballong til at jeg får helt roen, men sitter nå her med isbitene mine, og gruer meg til neste ereksjon, som sikker kommer i natt. (Dårlig utvalg av bur i norge, men du finner et stort utvalg på nettet.) Hvis det bare er forhuden som har svullet opp så er det nok ikke noe mas. Jeg huske at forhuden min nådde uante dimensjoner etter hardhendt runking i puberteten, og det gikk alltid ned igjen i løpet av et døgn eller noe sånt. Men hvorfor vet du ikke om kølla har stått i bur i 8 eller 40 timer? Dette er jo et rimelig stort tidsintervall? Jeg må forresten spørre, hva er poenget med bur, og hva er den sexuelle gleden i å plassere den i et bur i så mange timer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Hvis det bare er forhuden som har svullet opp så er det nok ikke noe mas. Jeg huske at forhuden min nådde uante dimensjoner etter hardhendt runking i puberteten, og det gikk alltid ned igjen i løpet av et døgn eller noe sånt. Men hvorfor vet du ikke om kølla har stått i bur i 8 eller 40 timer? Dette er jo et rimelig stort tidsintervall? Jeg må forresten spørre, hva er poenget med bur, og hva er den sexuelle gleden i å plassere den i et bur i så mange timer? det var altså av litt interesse likevel... Den har vært i bur i 40-50 timer, men har ligget "galt" i natt. (Merket det i dag morges) Hensikt: Når kona bestemmer når hun vil låse meg ut, får jeg ikke utløsning når jeg vil. (Kan ikke bare gå å runke). Hun kan drive meg til vannvidd av kåtskap (som jo er deilig), og utløsninga er ekstra deilig, når hun stadig har tirret meg opp, men nektet meg utløsning i noen timer eller kanskje dager. Erfaringa viser også at mange par (/kvinner) opplever at mannen blir mer opptatt av å tilfredsstille kvinnen (både seksuelt og på andre måter) når hun har ham i bur. (Kanskje venter det en belønning for god innsats, kanskje blir jeg lovet min neste orgasme, etter at jeg har gitt henne to separate ved munnsex/fingersex - Gjett om jeg da er fokusert på henne!!!! - Ja. Og jeg liker det.) Leken passer nok best i stabile parforhold, der begge parter er trygge på hverandre. håper dette var klargjørende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uvitande&uerfarne pirrka Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 det var altså av litt interesse likevel... Den har vært i bur i 40-50 timer, men har ligget "galt" i natt. (Merket det i dag morges) Hensikt: Når kona bestemmer når hun vil låse meg ut, får jeg ikke utløsning når jeg vil. (Kan ikke bare gå å runke). Hun kan drive meg til vannvidd av kåtskap (som jo er deilig), og utløsninga er ekstra deilig, når hun stadig har tirret meg opp, men nektet meg utløsning i noen timer eller kanskje dager. Erfaringa viser også at mange par (/kvinner) opplever at mannen blir mer opptatt av å tilfredsstille kvinnen (både seksuelt og på andre måter) når hun har ham i bur. (Kanskje venter det en belønning for god innsats, kanskje blir jeg lovet min neste orgasme, etter at jeg har gitt henne to separate ved munnsex/fingersex - Gjett om jeg da er fokusert på henne!!!! - Ja. Og jeg liker det.) Leken passer nok best i stabile parforhold, der begge parter er trygge på hverandre. håper dette var klargjørende. Eit nærliggande spørsmål: ser det ikkje litt rart ut med eit bur der nede i dagesvis? Kva seier dei på jobben?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 det var altså av litt interesse likevel... Den har vært i bur i 40-50 timer, men har ligget "galt" i natt. (Merket det i dag morges) Hensikt: Når kona bestemmer når hun vil låse meg ut, får jeg ikke utløsning når jeg vil. (Kan ikke bare gå å runke). Hun kan drive meg til vannvidd av kåtskap (som jo er deilig), og utløsninga er ekstra deilig, når hun stadig har tirret meg opp, men nektet meg utløsning i noen timer eller kanskje dager. Erfaringa viser også at mange par (/kvinner) opplever at mannen blir mer opptatt av å tilfredsstille kvinnen (både seksuelt og på andre måter) når hun har ham i bur. (Kanskje venter det en belønning for god innsats, kanskje blir jeg lovet min neste orgasme, etter at jeg har gitt henne to separate ved munnsex/fingersex - Gjett om jeg da er fokusert på henne!!!! - Ja. Og jeg liker det.) Leken passer nok best i stabile parforhold, der begge parter er trygge på hverandre. håper dette var klargjørende. Men... det er jo praktiske problemer her... 40-50 timer i bur... ligger du til sengs i over to døgn da? Mat, toalett og sånn da? Forstår gleden i "ertinga", men hva med å nøye seg med tau eller håndjern? Det å gi deg selv en orgasme når du ligger med begge hendene bundet fast i senga bak deg er jo heller ikke så lett i praksis... Hehe, bare jeg som syntes buret hørtes noe "avansert" ut, og heller ikke spesielt behagelig om det presser mot kølla de, og for at et sånt bur skal sitte fast så må det vel strammes litt.... Men jeg forstår selvsagt den ekstreme kåteheten som oppnås når man tirres på den måten uten å selv kunne gjøre noe med det, men nesten to døgn i "bur" hørtes sinnsykt lenge ut. Hva med ballespreng? Selv hadde jeg dødd etter så lang tid i bur.. Jeg aner ikke om man tilfredstiller dama noe bedre i en slik "tilstand" i hvertfall ikke de av oss som trives enormt med å bruke fingre og munn Nei, takke meg til sex uten bur, da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Eit nærliggande spørsmål: ser det ikkje litt rart ut med eit bur der nede i dagesvis? Kva seier dei på jobben?! Buret er lite og normalt komfortabelt. Synes kun i joggebukse og andre tynne bukser. Problemet oppsto først når jeg dro tilbake forhuden, og satte den i bur over lang tid, og gikk med det til jobb, og kjente at det gnagde litt. Vet at mange andre bruker å dra tilbake forhuden uten problemer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uvitande&uerfarne pirrka Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Buret er lite og normalt komfortabelt. Synes kun i joggebukse og andre tynne bukser. Problemet oppsto først når jeg dro tilbake forhuden, og satte den i bur over lang tid, og gikk med det til jobb, og kjente at det gnagde litt. Vet at mange andre bruker å dra tilbake forhuden uten problemer. Takk for info. Vi er visst litt kjedelege, vi! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Men... det er jo praktiske problemer her... 40-50 timer i bur... ligger du til sengs i over to døgn da? Mat, toalett og sånn da? Forstår gleden i "ertinga", men hva med å nøye seg med tau eller håndjern? Det å gi deg selv en orgasme når du ligger med begge hendene bundet fast i senga bak deg er jo heller ikke så lett i praksis... Hehe, bare jeg som syntes buret hørtes noe "avansert" ut, og heller ikke spesielt behagelig om det presser mot kølla de, og for at et sånt bur skal sitte fast så må det vel strammes litt.... Men jeg forstår selvsagt den ekstreme kåteheten som oppnås når man tirres på den måten uten å selv kunne gjøre noe med det, men nesten to døgn i "bur" hørtes sinnsykt lenge ut. Hva med ballespreng? Selv hadde jeg dødd etter så lang tid i bur.. Jeg aner ikke om man tilfredstiller dama noe bedre i en slik "tilstand" i hvertfall ikke de av oss som trives enormt med å bruke fingre og munn Nei, takke meg til sex uten bur, da buret låses fast til en penisring med hengelås, og er normalt komfortabelt (helt til jeg plasserte den der med forhuden tilbaketrukket, noe jeg ikke har hørt om andre som har problemer med) Buret synes ikke under klær, og det er hull til å tisse gjennom. Ikkeno' problem. Mat trenger han ikke!!!! Bruker tau og håndjern også, men dette er litt mer avansert form for "teasing and denial". Kona liker virkelig godt å ha kontroll over utløsningene mine, og storkoser seg når jeg desperat trygler om en. Sikkert forskjellig hvor lenge vi gutter klarer oss i buret rent fysisk, men har hørt om folk som har vært der i over 30 døgn. Det er 27 for lenge spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Takk for info. Vi er visst litt kjedelege, vi! buret låses fast til en penisring med hengelås, og er normalt komfortabelt (helt til jeg plasserte den der med forhuden tilbaketrukket, noe jeg ikke har hørt om andre som har problemer med) Buret synes ikke under klær, og det er hull til å tisse gjennom. Ikkeno' problem. Mat trenger han ikke!!!! Bruker tau og håndjern også, men "chastity games" er litt mer avansert form for "teasing and denial". Kona liker virkelig godt å ha kontroll over utløsningene mine, og storkoser seg når jeg desperat trygler om en. Sikkert forskjellig hvor lenge vi gutter klarer oss i buret rent fysisk, men har hørt om folk som har vært der i over 30 døgn. Det er 27 for lenge spør du meg. - geir1974 ps. er forholdsvis ny på dette med innlegg, og klarer bare å svare på nederste innlegg hele veien, ikke et tidligere innlegg. Får skrevet, men det dukker aldri opp. Noen forklaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leenie Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 buret låses fast til en penisring med hengelås, og er normalt komfortabelt (helt til jeg plasserte den der med forhuden tilbaketrukket, noe jeg ikke har hørt om andre som har problemer med) Buret synes ikke under klær, og det er hull til å tisse gjennom. Ikkeno' problem. Mat trenger han ikke!!!! Bruker tau og håndjern også, men "chastity games" er litt mer avansert form for "teasing and denial". Kona liker virkelig godt å ha kontroll over utløsningene mine, og storkoser seg når jeg desperat trygler om en. Sikkert forskjellig hvor lenge vi gutter klarer oss i buret rent fysisk, men har hørt om folk som har vært der i over 30 døgn. Det er 27 for lenge spør du meg. - geir1974 ps. er forholdsvis ny på dette med innlegg, og klarer bare å svare på nederste innlegg hele veien, ikke et tidligere innlegg. Får skrevet, men det dukker aldri opp. Noen forklaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geir1974 Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 ???????? u/t = ???????????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Men... det er jo praktiske problemer her... 40-50 timer i bur... ligger du til sengs i over to døgn da? Mat, toalett og sånn da? Forstår gleden i "ertinga", men hva med å nøye seg med tau eller håndjern? Det å gi deg selv en orgasme når du ligger med begge hendene bundet fast i senga bak deg er jo heller ikke så lett i praksis... Hehe, bare jeg som syntes buret hørtes noe "avansert" ut, og heller ikke spesielt behagelig om det presser mot kølla de, og for at et sånt bur skal sitte fast så må det vel strammes litt.... Men jeg forstår selvsagt den ekstreme kåteheten som oppnås når man tirres på den måten uten å selv kunne gjøre noe med det, men nesten to døgn i "bur" hørtes sinnsykt lenge ut. Hva med ballespreng? Selv hadde jeg dødd etter så lang tid i bur.. Jeg aner ikke om man tilfredstiller dama noe bedre i en slik "tilstand" i hvertfall ikke de av oss som trives enormt med å bruke fingre og munn Nei, takke meg til sex uten bur, da He,he, jeg har et hamsterbur til salgs hvis du skulle være interessert. Du har jo til stadighet lagt ut om hvor stor kølle du har, så hamsterbur kunne sikkert passe bra for deg. Det er til og med trimhjul inni der, slik at pikken din slipper å kjede seg mens den er i bur. Trim får den også, det er jo ikke å forakte nå før badebukse-sesongen. Og det er to dører, så den ene kan du vel tisse gjennom? Interessert??gi beskjed da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 He,he, jeg har et hamsterbur til salgs hvis du skulle være interessert. Du har jo til stadighet lagt ut om hvor stor kølle du har, så hamsterbur kunne sikkert passe bra for deg. Det er til og med trimhjul inni der, slik at pikken din slipper å kjede seg mens den er i bur. Trim får den også, det er jo ikke å forakte nå før badebukse-sesongen. Og det er to dører, så den ene kan du vel tisse gjennom? Interessert??gi beskjed da! Det med stor kølle er selvsagt selvironi da jeg er den stolte eier av en svært liten sak, så noe hamsterbur til meg, det henger ikke på greip. Nå må det sies at jeg ikke har noen planer om å pakke inn kølla mi i noe bur, verken i dag eller noen gang i framtiden 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-185532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 ???????? u/t = ???????????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48393-oppsvulmet-forhud-etter-sex-lek/#findComment-186288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.