Gå til innhold

Gjelder høy musikk regler på søndager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I noen sitt sameie? Evt når må jeg dempe ned. Musikken blir bedre jo høyere den er. 

Anonymkode: e5861...a77

Fortsetter under...

Skrevet

Det skal være stille kl 23, men mange tar litt ekstra hensyn på en søndag. 

Anbefaler høretelefoner, da kan du spille høyt så lenge du vil.

AnonymBruker
Skrevet
  Vhanja skrev (På 7.7.2024 den 19.22):

Det skal være stille kl 23, men mange tar litt ekstra hensyn på en søndag. 

Anbefaler høretelefoner, da kan du spille høyt så lenge du vil.

Ekspander  

Fint da har jeg mye tid å gå på. Nei det er kjipt.. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 19.18):

I noen sitt sameie? Evt når må jeg dempe ned. Musikken blir bedre jo høyere den er. 

Ekspander  

Hos oss forventes at man demper musikk senest klokka 22.

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 19.25):

Fint da har jeg mye tid å gå på. Nei det er kjipt.. 

Ekspander  

Her jeg bor skal det være stille klokka 23.00, men det betyr ikke at en kan spille så høyt en vil allikevel.  Det skal være levelig for de andre beboerne resten av døgnet også.

Her jeg bor fikk en nabo klager pga for høy musikk før 23.00. Vedkommende spilte så høyt at en ikke kunne ha vinduer eller dører åpent, for da hørte vi ikke TVen/radioen vår. Vedkommende fikk advarsel pga dette.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det 22 som gjelder. Og man kan ikke spille så høyt man bare vil ellers heller. Hodetelefoner!!!!😜

Anonymkode: 95fe1...f73

Annonse

Skrevet

Du kan flytte på landet eller ta med deg høyttalerne på hytta. Der kan du spille høyt.

Skrevet (endret)

Man skal da hensyn til naboer, selv om det ikke er forbud mot høy musikk. Aner du hvor slitsomt det er å få andres musikk i alle rom i eget hjem? Ta hensyn og bruk hodetelefoner

Endret av Osten
AnonymBruker
Skrevet
  Osten skrev (På 8.7.2024 den 14.28):

Man skal da hensyn til naboer, selv om det ikke er forbud mot høy musikk. Aner du hvor slitsomt det er å få andres musikk i alle rom i eget hjem? Ta hensyn og bruk hodetelefoner

Ekspander  

Nei. Fordi det er skikkelig stille her jeg bor. Begynner å lure på om de er hjemme eller ikke… 

AnonymBruker
Skrevet
  Everybody skrev (På 7.7.2024 den 23.29):

Du kan flytte på landet eller ta med deg høyttalerne på hytta. Der kan du spille høyt.

Ekspander  

Der vil jeg ikke bo

AnonymBruker
Skrevet
  emilie321 skrev (På 7.7.2024 den 20.09):

Her jeg bor skal det være stille klokka 23.00, men det betyr ikke at en kan spille så høyt en vil allikevel.  Det skal være levelig for de andre beboerne resten av døgnet også.

Her jeg bor fikk en nabo klager pga for høy musikk før 23.00. Vedkommende spilte så høyt at en ikke kunne ha vinduer eller dører åpent, for da hørte vi ikke TVen/radioen vår. Vedkommende fikk advarsel pga dette.

Ekspander  

Hvordan fikk han advarsel da, av hvem? 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 14.31):

Nei. Fordi det er skikkelig stille her jeg bor. Begynner å lure på om de er hjemme eller ikke… 

Ekspander  

Da burde du finne ut av det.  

AnonymBruker
Skrevet
  Osten skrev (På 8.7.2024 den 14.32):

Da burde du finne ut av det.  

Ekspander  

Hvordan da ? 

Annonse

Skrevet

Du ringer på og spør om musikken er plagsom, vær litt ydmyk. Noen mennesker er engstelige for å klage. Hadde jeg bodd der, hadde du fått klar beskjed i alle fall. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 14.32):

Hvordan fikk han advarsel da, av hvem? 

Ekspander  

Vedkommende fikk skriftlig advarsel fra styret der jeg bor.

AnonymBruker
Skrevet
  emilie321 skrev (På 8.7.2024 den 15.50):

Vedkommende fikk skriftlig advarsel fra styret der jeg bor.

Ekspander  

Visste ikke at det var mulig.

Finnes det alle steder? Jaja… jeg er stille til 23, men før det må det være LOV å spille musikk. 

AnonymBruker
Skrevet
  Osten skrev (På 8.7.2024 den 14.36):

Du ringer på og spør om musikken er plagsom, vær litt ydmyk. Noen mennesker er engstelige for å klage. Hadde jeg bodd der, hadde du fått klar beskjed i alle fall. 

Ekspander  

Har du tenkt på at ikke alle liker tilsnakk? Det er verre enn musikk. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.03):

Visste ikke at det var mulig.

Finnes det alle steder? Jaja… jeg er stille til 23, men før det må det være LOV å spille musikk. 

Ekspander  

Selvsagt er det LOV å spille musikk, men det betyr ikke at du kan spille kjempehøyt i timesvis. I et hus med flere boenheter må alle ta hensyn til hverandre.  

AnonymBruker
Skrevet
  Lillemus skrev (På 8.7.2024 den 19.26):

Selvsagt er det LOV å spille musikk, men det betyr ikke at du kan spille kjempehøyt i timesvis. I et hus med flere boenheter må alle ta hensyn til hverandre.  

Ekspander  

Har bare spilt høyt i 2 timer. Har tatt hensyn i hele dag … når jeg ikke var hjemme 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...