Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet
  laban skrev (På 10.7.2024 den 15.19):

Han traff tilfeldigvis noen fra laget som var tre år eldre, for ikke så lenge siden. De husket ham som "stadiongutten" 🤭

Ekspander  

Veldig gøy å lese (igjen)!

Fortsetter under...

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 15.40):

Men kan du fortelle meg hva som er gøy med fotball? 

Ekspander  

Vel, det er verdens mest utbredte idrett, "alle" fra fattigunger i slummen i Brasil til overklasseunger i Skandinavia har de samme forbildene og de samme drømmene. 

Finn en pub i kveld kl. 21 der de overfører kamper, så kan du observere følelser som nærmer seg de man ser ved dødsfall og samlivsbrudd...

Hvis du vil se noen "evigvarende" høydepunkt, søk på CL final 1999, den er fantastisk - også sett med norske øyne. 

Dessverre er det også altfor mye penger i omløp rundt fotballen, noe som fører til svindel, tragedier og skuffelser. 

AnonymBruker
Skrevet
  laban skrev (På 10.7.2024 den 16.47):

Vel, det er verdens mest utbredte idrett, "alle" fra fattigunger i slummen i Brasil til overklasseunger i Skandinavia har de samme forbildene og de samme drømmene. 

Finn en pub i kveld kl. 21 der de overfører kamper, så kan du observere følelser som nærmer seg de man ser ved dødsfall og samlivsbrudd...

Hvis du vil se noen "evigvarende" høydepunkt, søk på CL final 1999, den er fantastisk - også sett med norske øyne. 

Dessverre er det også altfor mye penger i omløp rundt fotballen, noe som fører til svindel, tragedier og skuffelser. 

Ekspander  

Det er jo så mye diskusjon rundt fotball om etiske spørsmål og sånn, og den saken så var omtalt i media for noen måneder siden. Når det er sagt skjønner jeg ikke gleden av å løpe etter en ball … 

Anonymkode: 6d2ce...e83

AnonymBruker
Skrevet

Er så kjedelig at jeg ikke finner ord. 

Anonymkode: ef0c7...4c0

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.08):

Ekspander  

Det er frivillig å være her?

Anonymkode: 13e42...48b

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.08):

Ekspander  

Har du ikke andre kilder til underholdning? Hørt om tv? Smart-telefon? 

FjellOgDalar
Skrevet

Det er nok mye fordi det er sommerferie. Er som regel mindre liv her da. Også dro jo Kupton sin kos, så da tipper jeg andre ble med i dragsuget. 

Skrevet
  FjellOgDalar skrev (På 10.7.2024 den 21.12):

Det er nok mye fordi det er sommerferie. Er som regel mindre liv her da. Også dro jo Kupton sin kos, så da tipper jeg andre ble med i dragsuget. 

Ekspander  

Dro og dro, fru Blom...

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.57):

Det er frivillig å være her?

Anonymkode: 13e42...48b

Ekspander  

Si nå ikke det, det er ingen av oss som har kompetanse til å vite om ts er tvangsforumlagt

Anonymkode: 271cc...5a7

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det blir ikke akuratt mer spennende med syteposter omhvor kjedelig det er her. Bare p dra ril ett annet forum. Sp vi slipper sutring.

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 15.40):

Leste det nå. Men kan du fortelle meg hva som er gøy med fotball? 

Ekspander  

Vet du ikke hva som er gøy med fotball? Da har du ikke fått med deg mye. 

Skrevet

Det var gøy den gangen @nachnoo  skrev på tull at alle kvinner er p**********, men den tråden forsvant fort 🙂

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
  Grendel skrev (På 11.7.2024 den 9.48):

Det var gøy den gangen @nachnoo  skrev på tull at alle kvinner er p**********, men den tråden forsvant fort 🙂

Ekspander  

At alle kvinner er hva for noe? 

Anonymkode: ada50...6bd

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 12.29):

Ekspander  

Perfekte!!! -regner jeg med🧐

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 12.29):

Ekspander  

Jeg åpner ikke den døren.

Hørte en gang at alle menn har litt asperger. Det må da værra lov å si det? Det er jo noe sant i det.

AnonymBruker
Skrevet
  Grendel skrev (På 11.7.2024 den 9.48):

Ekspander  

Det var så «gøy» at tråden ble slettet. Da var det vel et eller annet nedsettende om kvinner.

Anonymkode: d6ffd...94a

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 9.29):

Hva skjedde med ørnen da? 

Ekspander  

Ble veldig trøtt. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 15.07):

Det var så «gøy» at tråden ble slettet. Da var det vel et eller annet nedsettende om kvinner.

Anonymkode: d6ffd...94a

Ekspander  

Det var ikke bra. Tråden var god den. 

AnonymBruker
Skrevet
  erik123 skrev (På 11.7.2024 den 9.45):

Vet du ikke hva som er gøy med fotball? Da har du ikke fått med deg mye. 

Ekspander  

Jo 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...